Triathlon Bioeel – Tg. Mures 2010

Publicat pe Actualizat pe

Locul 3 la Triathlonul Bioeel Tg. Muresului 2010

     Data: 10.07.2010
     Locatia: Tg. Mures – langa zona agrement Weekend
     Scop: concurs de triathlon
     Rezultat: Locul 3 cu timpul de 1:57:19 sec (1 km inot, 23 km MTB si 9 km alergat)
          Uite ca zilele zboara si dupa exact o saptamana dupa participarea frumoasa la triathlonul de la Sfanta Ana este un nou triathlon pe malul Muresului. Tot un Xterra dar pe plat.
          Plec sambata dimineata singur spre Tg. Mures. Ajung in zona de start dar inainte surpriza! Bariera! Costa 1.5 lei pe ora intrarea! Ceeee? Hai ca e tare! La sfarsitul zilei am dat pe „parcare” adica in iarba 18 lei! 🙂
          Lumea se aduna incet incet! Merg si ma inscriu! Pregatesc bicicleta… mananc… intalnesc un vechi prieten din Finish la bikeMures cu care povestesc pe net de vreo 3-4 ani dar nu ne-am vazut niciodata la fata, ma intalnesc cu Dan si Mada Chifu colegii de Carpathian…
         Inotul se va face in Mures. Apa e rece asa ca e perfect ca am costum de neopren. Urcam pe jos un km in amonte si intram in apa. De aici se da startul! Avem noroc de curentul care ne duce in aval destul de bine. Start! Plec incet sa imi regelez respiratia. Agitatie mare… stropi… valuri… inot destul de bine.. dar tot nu imi pot „etala stilul” corect de inot :))…. 😛 vrajeala! La un moment dat  incerc pluta pe spate! Mama.. revelatie! Sunt ca o „racheta”! Incep sa ajung oameni si chiar sa-i intrec! Nu e rau! Efortul e destul de mic si respiratie relaxata! Perfect! Ies din apa destul de bine adica in 18 minute.
         Plec la bike odata cu Rares Manea. El pedaleaza in forta asa ca il las sa mearga.. eu vreau sa imi intru in ritm. Oricum am o viteza medie pe prima bucata de ~ 26 km la ora. Drumul e pe plat dar e destul de dur… santuri… bolovani… gropi mari cu apa… Pe la km 7 ma ajunge Marc. E un sportiv de elita, super competitiv la toate sporturile posibile. Sta in spatele meu o bucata.. ma depaseste si ma pun in spatele lui! Vreua sa vad cum merge! Ritmul creste sunt portiuni in care avem 33 km/h si unde e tehnic cam 23! E super bine! pe la km 11 prindem si depasim vreo 5 concurenti! Intram pe un drum bun si Marc trage tare! alergatAvem o viteza de peste 30 de km la ora o bucata buna de drum! Mai prindem un concurent! Trag si eu ceva la trena dar nu foarte mult pentru ca intram intr-o portiune tehnica cu santuri si denivelari mari. Terminam impreuna! Ne-am miscat bine si plecam impreuna si la alergat! Marc o ia incet in fata!
        Merg in ritmul meu si e ok. La dus mi-am simtit picioarele cam grele dar pe intoarcere am venit bine. Termin cursa in 1 ora si 57 de minute! Sunt foarte multumit!
        Beau sa ma rehidratez cred vreo 2 litrii de Recovery drink si apa! Imi adun lucrurile si ma pun la povesti cu Mada, Dan, Rares… lume multa si faina.
        Concurenta aici la Mures a fost clar mai mare decat la Sfanta Ana dar acolo mi-a placut mai mult! Zona de munte si-a spus cuvantul! Mancam un gulas bun dat de organizatori. Se afiseaza rezultatele si ce sa vezi! Caba Dan pe locul 3 la categoria masculin 19-29 ani! OOOOO ce surpriza! Sincer nu ma asteptam!
      Vine premierea si facem poze! Inca un concurs superb in care am facut si un loc neasteptat de bun! Imi place triathlonul si vad ca ma simt bine in aceste curse! Sper sa continui cu brio!
Sa auzim numai de ture adevarate! PodiumO parte din concurenti

8 gânduri despre „Triathlon Bioeel – Tg. Mures 2010

    Feri a spus:
    13/07/2010 la 10:44

    Felicitari Dane !!!!!!!!
    Am pus stire si pe Dianthus.

    Bravo, suntem mandri de tine 😉

    Dani a spus:
    13/07/2010 la 13:52

    Hey Dan, felicitari din nou!

    M-ar fi tentat si pe mine dar cred ca trebuie sa o iau mai incet. In plus, am o retinere in a inota in apa curgatoare.

    elena a spus:
    13/07/2010 la 15:54

    Ca lumea! Felicitari!

    felicia a spus:
    14/07/2010 la 08:00

    Felicitari!

    A4 a spus:
    14/07/2010 la 09:52

    Felicitari flippere, ma bucur ptr tine, dar ce ai luat inainte? 🙂

    Pulugor Jozsef a spus:
    14/07/2010 la 19:33

    Te invitam la triatlon pe 1august2010 la Triatlonul Cupa Haromszek Reci .
    Vezi site-ul http://www.alpinsport.ro

    Lore a spus:
    15/07/2010 la 11:20

    Bravo!

    Sincere felicitari de la Brasov!

    catalin a spus:
    15/07/2010 la 13:19

    Super rezultat! Bravo!

    Felicitari din Bucuresti!

Lasă un comentariu