EcoMarathon Moeciu 2011

Publicat pe

EcoMarathon Moeciu 2011

Un concurs pe sufletul meu!

     Data: 07.05.2011
     Locatia: Moeciu de Sus
     Scopul: maraton de aleragre montana (42 km cu 2300 m dif. de nivel pozitiva)
     Trupa: Christine Thellmana, Caba Dan si echipa de suport foto: Corina, Flo si Roger
    EcoMarathon Moeciu! Asta e numele provocarii din aceasta primavara. Un concurs care de anul trecut a intrat in sufeltul meu si defapt al tuturor oamenilor care iubesc muntele, natura si bineinteles alergarea.
     Satisfactia oferita de a termina acest concurs este imensa si asta pentru ca traseul este superb, provocator si foarte dinamic. Christine si-a propus sa alerge si ea maratonul anul acesta asa ca de prin februarie am inceput antrenamentele impreuna. Vremea a zburat si odata cu vremea buna in timp ce alergam ne-a venit ideea unui mic test si totodata dorinta de a scoate lumea din Medias la alergare. Proiectul s-a numit „Crosul Binder” un proiect care a fost un succes si care sunt sigur ca o sa devina traditie.
     Gata! A venit vremea marelui concurs, adica EcoMarathon 2011. Am plecat de vineri dupa-masa si la ora 17:00 ne ridicam numerele de concurs si punguta plina de „cadouri”. Felicit organizatorii pentru calitatea tricourilor acordate. Ceva de calitate si foarte util care va auto-promova concursul pentru editiile urmatoare. Ne intalnim cu o multime de prieteni si cunoscuti din toate colturile tarii, bucurandu-ne de fiecare fata cunoscuta. Atmosfera este excelenta!
      Seara ne asezam echipamentul ramanad ca dimineata sa alegem exact imbracamintea deoarece frigul din ultimele zile ne surprinde.
      E sambata ora 7:30 ne trezim si incepem ultimele pregatiri. Ma imbrac subtire cu iegari scurti si tricou cu maneca scurta. O alegere foarte buna!
Alergam umpic de incalzire si gata! Ne asezam cuminti la start. Christine are emotii dar o inteleg. O asteapta o cursa grea dar o incurajez cum pot mai bine. Am incredere in ea pentru ca ne-am antrenat cot la cot si stiu ca poate reusi!
      Start! Plec destul de in fata si incerc sa mentin un ritm mai ridicat pentru a nu fi incetinit pe prima urcare. Ma simt bine, am chef de alergare si incerc sa imi intru rapid in ritm. Pe prima urcare nu prea imi place cum merg dar odata ajuns la CP1 treaba incepe sa-si intre in normal. Merg intr-un ritm care imi permite sa depasesc usor cate un concurent  dar nu fortez. Stiu ca mai e mult. Termin prima bucla in 1 ora 25 de minute pe ceasul meu desi in rezultate sunt notat cu 1 ora 40 de minute!😦 Ciudat! Bine ca timpul total de finish este corect!
      In bucla a doua… prima parte este superba si incerc sa ma bucur de peisaj ramanand focusat totusi pe cursa mea. Drumul forestier de 5-6 km cat o avea, din Cheile Gradistei este zona care te macina psihic. Am alergat toata portiunea fara probleme. Ce m-a „frustrat” era faptul ca grupul de oameni in care eram erau foarte indarjiti! Nu se lasau depasiti nicicum😀. Am castigat doar vre0 4 pozitii pe acest drum ceea ce mi-a demonstrat ca anul acesta lumea e mult mai pregatita si determinata. Kilometrii au trecut si inamicul meu incepe sa-si faca prezenta. Crampele! Nu stiu „cine a mai inventat” si prostiile astea de „fenomene” oribile. Ma omoara si ma haituiesc cand imi e lumea mai draga. Oare nu isi dau seama ca e frumos sa alergi?😀 Desi am mancat cat se poate de corect, am luat vitamine, minerale, calciu, magneziu, geluri… si ce nu am luat, insa tot nu le pot face sa-mi dea pace.
      Fortat de imprejurari trebuie sa imi pastrez un ritm sub potential😦. Trece si bucla a doua si gata cu alergatul. Merg pe prima urcare din bucla trei. Ritmul la mers e bun si depasesc cate un concurent. Alerg in zonele de inclinatie mica si coborare. Rapid ajung la urcarea din Gutanu! Asta o stiu si imi place! Trag tare finalul fiind tot mai aprope. Pe sus prin Gutanu incepe sa ninga ca in povesti! Fulgii mari de zapada „sfaraie” la atingea pielii. Ultimii kilometrii sunt superbi de alergat asa ca profit sa ma bucur inca o data de cursa. Coborarea la Finish e numai buna sa iti mai fortezi inca o data genunchii, si gata!
       Am terminat! 5 ore si 7 minute! Scopul a fost atins! Acela de a-mi imbunatati timpul de anul trecut, ceea ce am si facut cu 20 de minute. Din pacate am pierdut la general 10 pozitii, fiind al 37-lea din 270 de oameni. Acum tinand cont de numarul mare de concurenti… sunt multumit! Anul viitor o sa fiu mai bun! O sa-mi schimb umpic si stilul de antrenament… sanatosi sa fim si o sa fie perfect.
       O astept pe Christine la linia de Finish. Incepe sa picure si ma uit la ceas destul de des. Dupa 6 ore 41 de minte trece invingatoare linia de sosire! O felicit si ma bucur pentru ea. Este o realizare mare de care inca nu si-a dat seama!
       Privind in jur toti concurentii si sustinatorii mi-am dat seama inca o data de frumusetea sportului, de ce placute sunt prieteniile sincere de cat de important este sa ai un tel in viata, sa-ti propui ceva si sa-l duci la sfarsit. Dupa fiecare cursa lumea devine mai buna, mai iubitoare, mai hotarata, mai fericita si mai increzatoare, realizand ca viata e frumoasa! Trebuie numai sa deschidem ochii si sa privim in jur!

6 gânduri despre „EcoMarathon Moeciu 2011

    Anca Birsan a spus:
    11/05/2011 la 10:42

    Frumos spus. Felicitari! Le meritati din plin!

      Caba Dan a răspuns:
      11/05/2011 la 10:43

      >:D<
      Anul viitor cel putin la cros te astept si pe tine😉

        Anca Birsan a spus:
        11/05/2011 la 13:44

        sigur!!! Deja ma antrenez :p

    anonimus a spus:
    11/05/2011 la 10:49

    ohooo buna treaba Dane, 42 de km pentru unii, pe care îi cunosc eu, si cu masina sunt dificili de parcurs! tot respectu >:D<

      Caba Dan a răspuns:
      11/05/2011 la 10:53

      Barbate eu stiu ca si tu ai potential!😉
      Acum te las sa profiti de studentie/e,apoi te iau si la miscare!😛

    Tudor a spus:
    12/05/2011 la 09:26

    Felicitari!

Lasă un răspuns

