Triathlon Medias 2012

Publicat pe Actualizat pe

Triathlon Medias 2012

     Data: 08.09.2012
     Locatia: Medias, Barajul Ighis
     Scop: participare triathlon ~ proba olimpica (1,5 km inot; 40 km bike asfalt; 8,5 km alergare off-road)
     Pentru Triathlonul de la Medias, fiind la final de sezon mi-am propus din primavara sa fiu in forma maxima. Nu a fost asa!😀
Am incercat sa fiu cat se poate de competitiv, rutina concursurilor din vara asta s-a simtit. Nu am avut nici o emotie sau plan. Sambata dimineata pe la ora 9:00 eram la locul de start aranjandu-mi echipamentul in stand. Vremea era perfecta asa ca ramanea doar placerea miscarii.
     Dupa o scurta incalzire pe tura de bike pentru recunoastere si un mic inot la ora 10:30 s-a dat startul! La inot am plecat ca de obicei cam fara nici un suflu. Pe parcurs m-am relaxat si mi-am facut treaba asa bine-rau cum merge inotul invatat dupa ureche😛. Am iesit din apa tarziu dar imediat incurajarile prietenilor m-au mobilizat.
Triathlon Medias dupa inot
Tranzitia am facut-o rapid iar la bike spre surprinderea mea desi nu mai pedalasem demult am reusit sa mai recuperez timp, chiar sa castig pozitii in clasament. Alergarea, dupa ce am tras destul de bine de mine la bike, a merg modest dar pe final am reusit sa termin concursul pe locul 7 la categoria mea varsta cu timpul de 2:35 ore (inot: 0:32 min; bike: 1:18 ore; alergare: 0:44 min) si cam pe pozitia 24 la open.
Start la bike
    
Hai barbate😛
In viteza
5 ture sa se stranga 40 de km🙂
Inca un pic
Alergarea in jurul Barajului
Aproape de finish
Un concurs frumos, bine organizat! A fost cursa in care lumea m-a incurajat atat de frumos parca eu as fi fost campionul. Si da! Fiecare participant este un mare castigator; orice voluntar si sustinator este un om deosebit.
     Multumesc tuturor celor care ati fost langa mine, mai ales prietenilor care au venit tocmai de la Cluj: Akos, Tunde, Christof, Soby si Raluca, dar si mediesenii: Mihaela Popescu, Vali, Paulica, Oti…  toti!
 

4 gânduri despre „Triathlon Medias 2012

    Liana a spus:
    26/09/2012 la 10:43

    Felicitari! Mereu mandra de tine!

      Caba Dan a răspuns:
      26/09/2012 la 10:46

      Multumesc mult!
      Sti ca apreciez sustinerea si entuziasmul😉

    Recomandarile de azi | Feri Teglas – blog a spus:
    27/09/2012 la 11:23

    […] Cum a fost la Triathlon Medias aflati de la Dan […]

    […] – Organizare Concurs aventura – Comoara Cetatii Medias Editia a V-a – 08.09.2012 – Triathlon Medias 2012   Noiembrie: – 03-04.11.2012 – Adrenalina Fagaraseana – Creasta Arpasel-Vartopel de la V-E […]

Lasă un răspuns

