Cu pofta de concurs la Triathlonul de la Reci

Publicat pe Actualizat pe

Cu pofta de concurs la Triathlonul de la Reci

     Data: 07.08.2011
     Locatia: Reci, langa Sf. Gheorghe
     Scopul: participare triathlon
     Trupa: Christine, Flo, Corina, Caba si suport Liana
     Dupa triatlonul de la Sf. Ana, unde a trebuit sa abandonez la proba de bike dupa ce o creanga mi-a rupt urechia de la schimbator, mi-am propus sa merg la Reci mai ales ca anul acesta a devenit xterra (adica alergare si bike offroad). Asa ca am alternat antrenamentele pentru a-mi intra in forma de concurs😛.
     Decidem sa plecam de vineri dupamasa in Brasov pentru a-mi revedea orasul studentiei. Frumos oras! Munte… oameni… istorie… liniste!🙂 Timpul trece repede si din pacate ma intalnesc cu prea putina lume din toti cu care mi-ar fi placut sa-i vad. Duminica dimineata plecam spre Reci la ora 7:45. Ajungem si ne luam numerele, asta dupa „greseala” care am facut-o netrimitand formularul de inscriere on-line (platisem on-line si am crezut ca asta e tot :P). Pana la urma se rezolva si asa ca la ora 10:00 se da startul.
      Prima proba inot! Ma trag mai in lateral pentru a avea loc si pentru a nu ma inghesui cu ceilalti concurenti. Daca la celelalte triatloane inotul meu s-a numit vorba lui Alex de la Hoinari „supravietuire” acum chiar am inotat. Adica am facut miscari corecte, la un efort constant si bine concentrat. Ca si timp… nu ma pot lauda dar cel putin am fost foarte multumit sufleteste de prestatia mea :)). Kilometru de inotat (care cred ca a fost mai mult) l-am facut in 30:40 minute.
      Plec din tranzitie destul de rapid. Traseul de mountain-bike are 30 de km cu ture de 6 km. Track-ul este foarte frumos si variat, ba prin padure ba prin poieni, ba la umbra ba la soare, cu zone de viteza unde rulam fara probleme cu 34 de km la ora, dar si zone de nisip ca la mare unde trebuia sa ai mare grija. In a doua tura ma ajunge Balanescu si plec in spatele lui sa vad cum pedaleaza „campionul”. Stau fara mari probleme in spatele lui cei 6 km a turei si ii pierd in aglomeratia din zona de start. Acum nu stiu… era in tura de „relaxare”… sau asa pedaleaza el. Cert este ca mi-a dat 6 minute in fata la bike ceea ce este destul de mult, dar daca mai pedalam anul asta vreo 1000 de km alta era situatia😀. Modestul de mine :)). Termin bike-ul in 1:15 ore.
    La alergare plec cam incordat dar cei 9 km trec rapid in 46:31 minute. M-ar fi avantajat un traseu mai tehnic si cu ceva urcari hotarate fiindca platul m-a facut sa scot un timp modest😛. Scuze puerile!
     Cert este ca termin concrusul in 2:32 pe locul 9 la categoria mea si pe locul 17 la Open din 70 de participanti.
     Christine si Flo au facut echipa, desi au ramas fara bike-ar, impresionand prin determinare dar mai ales prin mesajul transmis lumii: „Poti face miscare indiferent de pregatirea profesionala, experianta si echipament! Trebuie doar sa AI VOINTA si sa-ti doresti sa ai o viata sanatoasa!”. Ei au alergat in camasa cu cravata si au pedalat in rochie cu margele :)).
     Un concurs la care m-am simti foarte bine, am pedalat ca pe vremuri, adica bine si cu pofta, si am inotat multumitor cu perspective de inbunatatire pe viitor. Ce va urma… inca nu stiu… Ciucas Trail Running poate Piatra Craiului… si imi dorect foarte mult Eco Explora! Asta in afara de posibila plecare in Nepal :D!
Spor la antrenamente si sa auzim numai de ture frumoase!

8 gânduri despre „Cu pofta de concurs la Triathlonul de la Reci

    Cristi a spus:
    11/08/2011 la 15:44

    Bravo Dane, tine-o tot asa!🙂

      Caba Dan a răspuns:
      12/08/2011 la 08:08

      Mersi!
      Sper sa pot sa sa tot cresc! Am planuri indraznete pt. la anu in ceea ce privesc triatloanele.
      Sanatosi sa fim!

    Alex a spus:
    12/08/2011 la 08:29

    Felicitari Dane

    catalin a spus:
    15/08/2011 la 14:39

    Salut!
    Scriu total off-topic.
    Si eu sunt Mediesan, stau la Cluj dar acuma peste vara sunt la Medias si mi-am adus si bicicleta cu care ma dau, dar din pacate nu prea cunosc oameni la noi in oras dornici de iesiri de 50-100km. La Cluj ies cu cei de la Clujul Pedaleaza pe ture si particip la competitiile organizate de ei.
    Stiu ca sunt o gramada de trasee faine prin zona Mediasului, dar nu prea imi vine sa merg singur. Ai putea sa imi dai ceva contacte? Mersi
    Catalin Muresan

      Caba Dan a răspuns:
      16/08/2011 la 06:55

      Salut Catalin,
      In medias sunt mai multe persoane care se dau bine cu bike-ul. Trasee se fac si pe asfalt si off-road cu distante variate. La noi la Club (www.dianthus-medias.ro) s-a inceputi o campanie de vizite a bisericilor fortificate pe biciclete. Urmareste site-ul. Pt. a cunoaste lume poti incerca sa iesi pe Hula Mosnei (loc frecventat de antrenament). Sau sa iei legatura cu organizatorul Maraton Medieval Medias (Dragos Costea – tel: 0742.149.685 ).
      Tinem legatura.. eu nu am un program fix de antrenament dar poate ne potrivim😉
      Spor la pedalat.

    catalin a spus:
    17/08/2011 la 09:56

    Bravo Dan,

    mi-a placut mult ideea prietenilor tai.

    succes la urmatoarele concursuri.

    catalin

    Kiki a spus:
    19/08/2011 la 13:12

    BRAVO!!!!!
    Sunt mandra sa te cunosc.
    Iar Flo si Cristinne excelenti!
    Va salut cu drag.
    Kiki

      Caba Dan a răspuns:
      19/08/2011 la 13:15

      Vai ce complimente!
      Suntem si noi niste oameni micuti care incercam sa „traim”!
      Sper ca in 2011 totusi sa reusim sa iesim impreuna la munte >:D<

Lasă un răspuns

