Prietenie, munte, spirit – Maraton Piatra Craiului 2013

Publicat pe Actualizat pe

Prietenie, munte, spirit – Maraton Piatra Craiului 2013

    Data: 2013.11.02
    Locatia: Zarnesti – M-tii Piatra Craiului
    Scopul: participare maraton montanPiatra Craiului
    Trupa: Sika, Corina, Christine, Cristina, Oana, Bogdan, Montana, Caba
     Foto: fotografii maratonului
     MPC – Maratonul Pietrei Craiului este si va ramane concursul model deoarece combina cel mai bine tot ce poate sa insemne frumos si vibratie. Aici reteta incepe prin adaugarea de mult suflet, fie ca e vorba de organizatori cat si de participanti; in a doilea rand prin prietenia sicera si respectul intre participanti. Piatra Craiului ca si munte, a fost si va ramane „regina” spectaculoasa a Carpatiilor. Dificultatea si duritatea traseului de la MPC, provocarea fizica si mentala fac din acest maraton o bijuterie.
    Spiritul Carpathian Man insamantat de Luci Clinciu in noi, creste de al an la an. Respectul pentru munte si o viata sanatoasa, dorinta de creste carunte, carari neumblate, ape limpezi, imbinate cu o forta vitala pe masura, pot sa te transforme in cel mai frumos mod.
    MPC-ul pentru mine in acest am a insemnat o abordare diferita. Stiam ca nu ma antrenasem sa-mi bat timpul de 5:14 ore, asa ca am ales sa fiu un mic antrenor. Am alergat cu prietenul meu Sika care a parcurs primul lui maraton din viata. Desi este un traseu tehnic si greu am avut incredere in coechipierul meu, pentru ca am functionat ca si o echipa. Am incercat sa il impulsionez, sa ii spun cand sa se hidrateze, cand sa forteze si cand sa-si menajeze fortele. Am facut o cursa foarte buna. Ne-am bucurat de fiecare zona revazuta in Crai.. desi in fuga (Cerdacul Stanciului, Marele Grohotis, Padina Lancii…).
    Am terminat cursa cu o satisfactie deosebita, trecand linia de Finish ca doi invingatori dupa 5:41 ore, undeva pe locul 83 la Open din ~ 680 participanti.
Felicitari Sika, Christine, Cristina, Oana, Bogdan, tuturor participantiilor dar si Luci si echipa.
A fost frumos, a fost maret… acum poate sa vina zapadaa!!!🙂
Deasupra de Saua Funduri
Deasupra de Saua Funduri
Sika, un mare marathonist
Sika, un mare marathonist
Coborand spre Valea Urzicii
Coborand spre Valea Urzicii
Dupa Plaiul Foiii
Dupa Plaiul Foiii
O victorie, o prietenie, o viata
O victorie, o prietenie, o viata
Finish MPC 2013
Finish MPC 2013
Felicitari prietene!
Felicitari prietene!

Lasă un răspuns

