Cu rucsacul in spate pe creasta Rodnei

Publicat pe Actualizat pe

Cu rucsacul in spate pe creasta Rodnei

    Data: 15-17.08.2014
    Locatia: M-tii Rodnei
    Scopul: traseu montan
    Traseu: Pasul Prislop – Lacul Izvorul Bistritei – Vf. Gargalau – Vf. Ineu – Lacul Lala – Pasul Rotunda
    Trupa: 13 oameni – Corina, Christine, Bogdan, Horatiu, Rares, Rares, Dan, Ramon, Aniko, Ionut Anisca, Caba
    Foto: Ionut Anisca si Caba Dan
    Vineri zi libera mai rar, asa ca profitam de minivacanta de 3 zile si am decis sa plecam undeva mai departe si anume in M-tii Rodnei. Pana la Borsa sunt cam 290 km! Trupa mare si vesela ajungem in Pasul Prislop la ora 15:00 unde inainte sa incepem tura, mancam un balmoş. Prima zi am ales un traseu maiscurt asa ca dupa doua ore montam corturile langa Lacul Izvorul Bistritei. Cate o gura de palinca si ne-am strans cu toii in jurul focului la depanat amintiri iar Flo si Jolt au sustinut un adevarat spectacol de bancuri.
    Sambata am urcat in Saua Gargalau si am continuat pe creasta spre varful Ineu. Mi-am adus aminte de concursul de aventura Eco Explora in care am parcurs in doua nopti si o zi cam 80% din traseele din Muntii Rodnei, cumuland o diferenta de nivel pozitiva de aproximativ 6500 de metri. Ce concurs! Ce vremuri!
     Vremea a fost foarte schimbatoare, trecand prin perioade de soare, ploaie cu gheata, ceata, ploaie mocaneasca. Totusi ne-am bucurat de peisaj si de acesti munti frumosi, inca salbatici si curati. Am campat langa Lacul Lala dupa 7 ore de traseu.
     Duminica am coborat in Pasul Rotunda unde am ajuns in zona noului refugiu dupa 3 ore.
O tura deosebita, care ne-a mers la suflet aducand multa liniste in noi.
Felicitari trupei care a fost formata din oameni de nota 10 si care au savurat din plin acest traseu.
Plecare din Pasul Prislop
Plecare din Pasul Prislop
Tabara 1 langa Lacul Izvorul Bistritei
Tabara 1 langa Lacul Izvorul Bistritei
Privind cerul spre Calea Lactee
Privind cerul spre Calea Lactee
Lacul Izvorul Bistritei
Lacul Izvorul Bistritei
Varful Gargalau
Varful Gargalau
Lacul Lala
Lacul Lala
Fericire!
Fericire!
 

5 gânduri despre „Cu rucsacul in spate pe creasta Rodnei

    Alina a spus:
    28/08/2014 la 08:38

    Daca e joi, e Rodnei si la tine si pe banda.. asta da sincronizare🙂 prima.
    O a doua ar fi acel weekend de septembrie al lui 2008 cand eu eram in prima tura in Rodnei si tu la Eco-Explora. Ce mult a trecut de atunci… si cate amintiri s-au adunat din acesti munti. Urmatoarea clar tre sa fie o sincronizare alba.😀

      Caba Dan a răspuns:
      28/08/2014 la 11:47

      Sincronizare maxima!🙂 Oricum ma gandeam ce putina lume am intalnit. Tinem legatura sa ne si intalnim😀 ca asa… tot ne petrecem :))

    Alexandra Roşu a spus:
    05/09/2014 la 14:55

    Felicitari pentru tura si poze! A fost o incantare sa le privesc!🙂

    […] 01-03.08.2014 – Paltinis – MTB sprijin Maraton Apuseni- 15-17.08.2014 – Cu rucsacul in spate pe creasta Muntilor Rodnei- 23.08.2014 – MTB […]

Lasă un răspuns

