Paltinis – King of the Mountain 2014

Publicat pe Actualizat pe

Paltinis – King of the Mountain 2014

     Data: 19.07.2014
     Locatia: Paltinis
     Scopul: participare semi-concurs bike asfalt/cursiera
 –
     Pe fuga am revenit la King of the Mountain 2014, unde se catara din Curmatura in Paltinis 14 km cu aproximativ 700 metrii diferenta de nivel. Lume multa, multi medieseni… Eram curios cum merg anul asta, desi cu o saptamana inainte facusem 95 de km cu bicicleta in Balea cu 2450 m diferenta de nivel si mi-am facut o impresie despre cum stau cu picioarele.🙂
    Start si la deal. Am plecat in spatele lui Oli care a impus un ritm bun avand contact cu Ati pe care il prind la intrarea in golul alpin si unde ne schimbam la trena. In ultimul kilometru ma trezesc intr-un grup de vreo 6 persoane care mai decare mai indarjite care nu se lasau depasite. Vad scris pe asfalt 500 metrii pana la Finish si atunci m-am ridica in pedale si am tras cat am putut. Mi-am adus aminte de ce scria Alex „Hoinarul” ca trebuie tras maxim iar cand trecem linia sa finish sa fim rupti. Asa am facut si am tras de parca eu as fi castigat. Am depasit tot si am trecut linia de finish dupa 52,13 minute pe pozitia 26 din vreo 150. Mi-am inbunatatit timpul cu 1.45 minute fata de acum 2 ani. Se poate si mai bine, dar trebuie antrenament nu pedalat doar din amintiri😛

Un gând despre „Paltinis – King of the Mountain 2014

    […] 19.07.2014  – Paltinis – King of the Mountain 2014- 27.07.2014 – Catarare Remetea -Traseul Amurg cu Luci […]

Lasă un răspuns

