Piatra Craiului este si va fi o calatorie in alta lume

Publicat pe

O clasica: Cabana Plaiul Foii – La Lanturi –  Vf. La Om – Vf. Ascutit – Padinile Frumoase – Cabana Curmatura

Data: 19-20.08.2017

Scop: tracking

Trupa: Aniko, Dan, Maria, Vlad Opris si Ionut

Piatra Craiului, o iubire veche! De fiecare data pasesc pe pragurile de calcar cu respect si umilinta. Pentru ca acolo simti ca traiesti, sangele curge in vine, simti emotia si bucuria fiecarui moment petrecut acolo. Amintirile legate de Crai se intind cu multi ani in urma (acum deja 21 de ani) de cand impreuna cu tata urcam pe traseul La lanturi…

De aceasta data, am format o trupa deosebita si dupa o noapte petrecuta la o pensiune mai jos de Plaiul Foii am plecat dimineata spre Refugiu Spirlea(~ 2 ore) si apoi in inca 3 ore eram in creasta dupa ce am savurat splendidul traseu a lui „Deubel” si spectaculosul „La Zaplaz”.

Vremea perfecta si temperatura optima ne-a dat ocazia sa ne bucuram de peisajul de vis. De pe varful Ascutit (3 ore petrecute pe creasta) am coborat in doua ore la Curmatura unde am apreciat inca o data curatenia, ordinea si mancare buna.

Craiul… o bijuterie! Savurati si voi pozele 🙂

Lasă un răspuns

