Pe doua roti prin Cindrel

Publicat pe

MTB prin M-tii Cindrel – pe traseul: Paltinis – Vf. Cindrel – zona Crint – Tilisca – Gura Raului

Data: 28.07.2016

Trupa: eu si Cata Strava

Scop: tura MTB

Cata a propus o tura de MTB in timpul saptamanii. M-am uitat pe traseu si nu am putut sa ratez asa ceva. Am mai pedalat in Cindrel dar in aceasta ruta era destul de mult track nou inca nedescoperit. Am plecat din Paltinis la ora 10:00 si dupa 3 ore eram pe Varful Cindrel. Am trecut deasupra de Iezere si apoi am facut dreapta pe „Drumul pietros” – banda albastra. Ruta este intradevar pietroasa si te solicita din toate punctele de vedere. Noroc ca dupa 4Munti tehnica si agilitatea e calita in abordarea zonelor tehnice. Am avut o portiune unde am coborat si pe langa bike-uri poteca fiind abrupta si cu bolovani instabili.

Spre Crint ne-am oprit si am mancat o burta de zmeura de nota 10. Drumul pe creasta deasupra de zona Crintului o stiam, dar coborarea in Tilisca a fost ceva nou. Se parcurge o zona intinsa de fanete si se termina pe un drum abript bolovanos. In Saliste am mancat bine si dupa ~ 25 de km de asfalt am ajuns in Gura Raului de unde din coada lacului am urcat in Paltnis. Primii 6 km au fost asfaltati. Intunericu ne-a prins la finalul lor. Dupa exact 12 ore de la plecare (ora 22:10) eram din nou in Paltinis si GPS-urile aratau 95 de km cu 2900 m diferenta pozitiva de nivel.

O super tura de MTB adevarat. Mersi Cata pentru companie si miscare🙂 La mai multe!

 

Lasă un răspuns

