La un bike cu baietii in zona Paltinis-Magura

Publicat pe Actualizat pe

La un bike cu baietii in zona Paltinis-Magura

Data: 04.08.2016

Scop: tura MTB

Traseu: Paltinis-Varful Magura-Cisnadie (36 km cu 3:30 ore in miscare – 5:30 cu pana, poze…)

Trupa: Cata, Andrei, Mircea, Manu, Doru, Caba

Aveam demult in cap sa revenit isa facem bucata asta de traseu. O stiam bine si intotdeuna ne-a incantat.

Zona este superba si traseul este cu de toate. De la coborari abrupte pline de bolovani instabili, la zone de iarba, dar si push-uri adevarate😀. Am optat sa fugim intr-o dupamasa plecand din Medias pe la ora 14:00. Am avut trei masini si una a ramas in Cisnadie pentru retur. Din Paltinis am plecat pe la 16:30 plini de voie buna si energie.

Timpul a zburat, iar pe coborarea de pe Magura ne-a prins intunericul. Eu „am prins” si o taietura serioasa a cauciucului spate. Nu am mai facut o pana de vreo 2 ani jumate :)).

Pozele vorbesc de la sine🙂 Multumesc baieti pentru tura asta frumoasa!

Lasă un răspuns

