4Munti – MTB la superlativ

Publicat pe Actualizat pe

4Munti – MTB la superlativ

Data: 17-20.06.2016
Scop: Concurs MTB pe 4 zile
Echipa Spirit: Dan Caba si Ionut Crefelean

Traseu: (distante si timpi de miscare de pe Strava)
Ziua1 – M-tii Iezer 71 km (12 km timp mort) – d+ 2300m  – 6:00
Ziua2 – M-tii Leaota 45,3 km – d+2070m – 4:14 min
Ziua3 – Piatra Craiului 61,5 km – d+2335m – 4:46 min
Ziua4 – Bucegi 44,2 km – d+ 2030m – 3:53

4Munti cel mai cel concurs de MTB din Romania. Este singurul concurs de patru etape/zile in tot atatea masive montane. Poate nu e cel mai dur, dar este pe departe cel mai deosebit, cu traseele cele mai frumoase si spectaculoase din ce poate oferi Romania.

Fiecare zi este o poveste, fiecare poveste este un pas in fata, fiecare metru parcurs este un strop de vointa, munca, determinare si transpiratie!

4Munti este un mod autentic de detasare, resetare interioara si redescoperire a sinelui. Este un concurs greu dar atat de frumos! Muntii si crestele te fascineaza, potecile inguste pline de radacini si bolovani te provoaca!

La finalui fiecarei zile esti stors de puteri dar te simti renascut.

Anul acesta am planuit sa fac echipa cu fratele meu Akos, dar datorita reprogramarii noul partener a fost vechiul si bunul prieten Ionut Crefelean din Campulung Moldovenesc. Un baiat hotarat, un sportiv desavarsit si ambitios, cu care m-am cunoscut pe la primele concursuti de MTB din tara ~2008. Si cum o prietenie adevarata tine o viata, am facut o echipa perfecta.

Am luat startul determinati sa dam ce e mai bun din noi. Si asta am facut! Ionut este mai puternic pe catarari si pentru prima data in viata in ziua 3 si 4 am mers tras. Pe asfalt si in Prapastii am castigat timp si pozitii frumoase motivand-ne reciproc. Am fost doi incapatanati care am luptat pentru locul 13 obtinut. Ne-am bucurat de natura, de trasee, de placerea datului pe bike. Caci asta este ideea!

Iti multumesc Ionut pentru ca ai fost un coechipier pe cinste! Multumesc lui Aniko si Abel pentru ca ati fost alaturi de noi ca si familei, echipa de suport si incurajare.

Multumim familiei CarpathianMan si voluntariilor pentru acest concurs. 4Munti este un concurs care din doi in doi ani ne face sa visam!

 

Un gând despre „4Munti – MTB la superlativ

    Cosmin a spus:
    21/07/2016 la 11:11

    Salut!

    Ai cumva un GPX cu traseele de la 4Munti? Am tot cautat si n-am gasit, doar PDF-urile de pe site-ul lor.

    Mersi,
    Cosmin

Lasă un răspuns

