Chemarea stiucii – Delta 2015

Publicat pe

Chemarea stiucii – Delta 2015

    Data: 23-30.08.2015

    Locatia: Bratul Dunavat – Delta Paradis

    Scop: pescuit stiuca

    Trupa: eu si tata

    Pentru mine a fost cea de a VI-a tura  de toamna la stiuca. Deja traditionala iesire in Delta anul asta a fost putin altfel. Am mers cu o luna mai repede si s-a dovedit a fi lozul castigator. Vreme a fost foarte buna, inca ziua de lumina lunga, caldura… iar stiuca chiar a mancat. Numeric am prins tura asta cat am prins in restul celor 5 partide precedente. Am avut capturi frumoase pana la 2,5 kg, dar din pacate nimic „maret”. Poperul meu a fost „magistral” inca o data🙂

    O iesire foarte relaxanta si reusita in linistea Deltei impreuna cu tata.Cel mai frumos model si colorit Cel mai frumos model si colorit

Lasă un răspuns

