UTF (Ultra Trail Fagaras) 2015 – editia a III-a

Publicat pe

UTF (Ultra Trail Fagaras) 2015 – editia a III-a

    Data: 04-06.08.2015

Locatia: M-tii Fagaras

Scop: maraton montan de 3 zile

                    ziua 1 – Avrig 4 km oras
                   ziua 2 – Cabana Ghiocelul – Cab. Barcaciu – Cab. Negoiu – Vf. Negoiu – Cab. Balea – Saua Capra – Conacul Ursului (AG) – 37 km cu 3100 m dif. nivel pozitiva
                   ziua 3 – Conacul Ursului – Trei pasi de moarte – Caldarea Pietroasa a Arpasului – Fereastra Meilor – Saua Caprei – Vf. Iezerul Caprei – Conacul Ursului

    Echipa: Vlad Sancraian si Caba Dan – echipa Spirit

A fost cea de-a treia editie si tot atata participare a mea la UTF. Un ultramaraton montan care e altfel! E altfel pentru spiritul lui, din cauza maretului Fagaras, a organizatorilor care pun suflet si pasine in ceea ce fac, a participantiilor dar mai ales a trairilor care ti le transmite. UTF face parte parte din seria Carpathian Man si anul asta am reusit sa inchei cele patru experiente.

Ca si anul trecut, am participat cu Vlad, un om deosebit care e de la an la an tot mai motivat si bine antrenat. De la inceput l-am avetizat ca nu mai sunt in forma fizica din trecut, dar a acceptat ca echipa Spirit sa lupte impreuna din nou. Da, a fost o lupta pentru mine, mai ales in etapa din ziua a doua, caci am avut o problema (indigestie) la stomac care nu m-a lasat sa merg la capacitate maxima. Am tras de mine dar nu am fost multumit de prestatia mea. Mi s-a parut ca am facut traseul intr-un ritm sub orice critica, desi am pierdut fata de editia trecut „doar”25 de minute.

A treia zi, din cauza vremii rele din zorii zilei, traseul spre Sambata s-a modificat facand o bucla cu urcare in Fereastra Zmeilor – Trei pasi de moarte – Varful Iezerul Caprei. A fost o alta zi o alta poveste. M-am simtit in putere si forma! Am alergat pur de dragul alergarii si din dragoste de munte, echipa, concurs. La final am fost foarte fericit trecand linia de Finish cu zambetul pe buze.

UTF este altceva. UTF este magnific! E o experienta de viata care te incarca cu energie pozitiva.

Felicitari oraganizatoriilor, participantilor (Sika, Cristina, Voichita…) si mai ales echipei de sustinere iubitii mei: Abel si Aniko :*

Multumesc Vald pentru intelegere!

 

Lasă un răspuns

