Superbul Retezat cu alea sale minunatii

Posted on Updated on

Superbul Retezat cu alea sale minunatii

Data: 14-16.08.2015

Locatia/Traseu: Muntii Retezat / Carnic-Lacul Bucura-Varful Peleaga-Varful Papusa-Portile Inchise-Lacul Galesul

Trupa: Aniko, Caba, Mihaela Sutoris, Stefan, Corina, Cristi

Foto: Caba Dan, Stefan Oancea

La invitatia Mihaelei si a lui Stefan am plecat vineri dupamasa spre Carnic, unde noi ne-am cazat in campingul Pensiunii Codrin.

Sambata, dis de dimineata la ora 6:40 am plecat in traseu nostru destul de indraznet. Am trecut de Gentiana unde lumea incepea sa se trezesca, am mancat langa Lacul Pietrele iar la ora 11:45 eram in refugiul de langa Lacul Bucura, cel mai mare lac glaciar din Romania. Ne-am adapostit pentru 30 de  minute de ploaia care a mai racorit atmosfera dar am plecat pe soare mai departe pana pe Varful Peleaga 2509 m unde am ajuns la ora 13:40, continuind peste varful Papusa 2508 m si prin Portile Inchise pana sub Varful Mare (ora 17:00). Am vazut un ciopor de peste 20 de capre negre in caldarea Lacului Gales (ora 18:30) si vreo 3 marmote jucause. Am terminat tura ajungand din nou in Carnic la ora 21:40, dupa 15 ore de mers. Timpul a zburat datorita peisajului, companiei si povestiilor!

Duminica spre casa am vizitat Rezervatia de zimbrii de la Hateg si castelul Corvinilor din Hunedoara🙂Varful Mare

Lasă un răspuns

