O clasica Balea… altfel!

Publicat pe

O clasica Balea… altfel!

Data: 28.02.2015

Locatia: Balea – Valea Doamnei – Varful Paltinul

Scop: ski de tura – alpinism

Trupa: Aniko, Christine, Oli, Caba

Foto: Caba Dan

Vremea s-a schimbat in bine asa ca am fugit pe o zi din nou in Balea. Pe la ora 10:00 eram sus la Lac de unde, dupa ce am procurat niste piei de foca de imprumut pentru Oli am dat o tura pana pe Lacul din Doamnei. Atrasi de vreme buna si urmele deja facute pana pe varful Paltinul am urcat si noi in speranta sa coboram pe partea Sudica pana la gura tunelului. Ne-am oprit la jgheabul desupra intrarii de unde ne-am intors din cauza zapezii care curgea usor si parea destul de instabila. La revenirea pe Varful Paltinu vreme s-a stricat radical ningand puternic si ceata invaluind toata creasta. Am coborat pe picioare cu grija pana in Custura Balii de unde am coborat la cabina.

O tura altfel, cu putin ski, putin alpinism, peisaj de vis… dragut!

Lasă un răspuns

