Balea – bucuria vietii oglindita in soare, zapada, ski

Publicat pe

Balea – bucuria vietii oglindita in soare, zapada, ski

Testare ski-alpinism – prima promotie🙂

     Data: 2015.02.13-14

     Locatia: Balea Lac – Valea Doamnei

     Scopul: ski de tura si testare ski-alpinism

     Trupa: Aniko, Corina, George, Caba, Oli, Dragos, Voichita, Vlad, Valean cu trupa…

      Dupa ce cu o saptamana inainte am urcat la Balea Lac si nu am putut face nimic din cauza cetii dense, in weekendul 13-14 februarie am dat lovitura. Vremea a fost superba, iar cerul albastru si razele soarelui ne-au incantat sufletul. Zapada a fost de nota 7 dar am gasit si zone frumoase de ski.

      Oameni speciali cu care am skiat in Valea Doamnei si din Curmatura Varoasa. M-am bucurat mult pentru Aniko care a prins extraordinar miscarea pe schiuri in conditii de offpiste si se vedea in ochii ei ca se bucura de fiecare minut petrecut pe skiuri. George a fost omul de rezistenta care s-a dat cu placa si a trebuit sa sape urme la intoarcerea din Lacul de pe Doamnei. Eroic🙂.

      Duminica, impreuna cu Adi Valean o trupa de 5 oameni am dat o tura pe scocurile din Doamnei pana pe lac, urcand pe skiuri apoi la piolet si coltari in creasta. Pozele si filmuletul vorbesc de la sine, Fagarasul intinzandu-se tacut si spectaculos pana in orizont. Am avut si o proba de utilizare Pieps cautare si salvare din avalansa. O tura deosebita!

Prima promotie de ski-alpinisti din 2015

FILMULET realizat de Adi Valeanlink film

2 gânduri despre „Balea – bucuria vietii oglindita in soare, zapada, ski

    Mihai Savu a spus:
    20/02/2015 la 13:26

    Bravo Dan, felicitări pentru licență. Mă bucur și vă invidiez!

      Caba Dan a răspuns:
      20/02/2015 la 13:59

      Multumesc! Se poate obtine licenta… Adi Valean face cursuri faine! Merita mers!

Lasă un răspuns

