Maraton Apuseni 2014

Publicat pe Actualizat pe

Maraton Apuseni 2014

    Data: 24.05.2014
    Locatia: Muntele Mare – Baisoara
    Scopul: participare maraton montan Apuseni
    Trupa: Corina, Sika, Ionut A., Christine, Bogdan, Ionut Negru…
    Foto: Ionut Anisca, Mihai Benea, Louise Tanasa
    Al treilea weekend, al treilea concurs… asta in conditiile in care am spus ca le reduc :)).
    La Maraton Apuseni am alergat la primele doua editii, deci stiam in mare la ce sa ma astept. Anul acesta am mers sa vad noua varinata de traseu, am mers sa alerg cu bunul meu prieten Sika, am fost acolo pentru a revedea prieteni faini din Cluj si defapt toata tara.
    Am incercat sa „ingras porcul in ajun” alergand cateva zile in saptamana concursului si i-ata-ne la start. Planul era sa alergam cat mai bine, dar fara stres si sa ne bucuram de cursa. Avea Sika emotii si pentru mine asa ca totul era echilibrat.
     Am plecat intr-un ritm mediu si totul a descurs foarte bine pana pe la km 20 cand aveam un timp de ~2:10. Eram bine pozitionati, picioarele inca erau destul de fresh. Dar dupa putin timp m-a lovit o lipsa de chef incat urmatorii 4-5 km am innaintat doar asa… sa treaca. Ma oboseau portiunile unde poteca lipsea si alergai prin iarba sau coborai foarte abrupt pe forestiere😀.
     Au urmat doua urcari zdravene dar pe care le stiam si le-am aboradat cu rabdare. Am mers bine, depasind oameni bine pregatiti.
Pe ultimii 4 km l-am ajuns pe Bogdan, si am lasat motoarele mai incet si adoptand o atitudine de non combat. Greseala a fost ca nu am intrebat pe ce pozitie suntem in clasament! Mare greseala, caci daca stiam sigur motivarea era cu totul alta.
     Am termiant cei 42 de km cu 2300 m difertenta de nivel pozitiva pe locul 13 la categorie si 31 la Open, cu timpul de 5:31 ore.  O pozitie frumoasa dar care putea fi si mai buna daca ne mobilizam pe final.
Am trecut linia de Finish de mana cu Sika si Bogdan ca si o echipa frumoasa! Felicitari baieti dar mai ales felicitari Christine care a castigat locul 1 la fete categoria ei de varsta (5 la Open).
    Un weekend frumos! Un concurs reusit, parca traseul putin cam greu😀
Acum pe bike-uri ca urmeaza 4 Munti!!!
Super echipa
Super echipa
Finish in echipa la Maraton Apuseni 2014
Finish in echipa la Maraton Apuseni 2014

 

 

2 gânduri despre „Maraton Apuseni 2014

    Alexandra Rosu a spus:
    03/06/2014 la 13:38

    Ma bucur ca ne-am revazut, Dane!
    Felicitari pentru reusita!🙂

    […]  – 24-25.05.2014 – Maraton Apuseni 2014 […]

Lasă un răspuns

