Grea decizie! Ski sau catarare? Cheile Turzii

Publicat pe Actualizat pe

Grea decizie! Ski sau catarare? Cheile Turzii

     Date: 26-27.04.2014
     Locatia: Cheile Turzii
     Scopul: escalada
     Trupa: Corina, Akos, Szabi, Csabi, Andreea, Caba, Tunde, Christof, Raluca+Victor
     Foto: Corina Fodor
    Cand in viata vezi multe, vrei multe. Cand sti cate lucruri poti face, vedea, trai in fiecare moment incerci sa traiesti fiecare clipa.
A venit weekendul si am avut de luat o decizie grea🙂. Sa urcam in Balea la ski sa profitam de noua zapada, sau sa mergem in Cheile Turzii la catarat. Akos cu Szabi au optat pentru escalada asa ca… uita-ne sambata dupamasa urcand spre zona Peretele Aerian (Zburatorul).
     Am catarat traseele Undeva cu gradul 6 (intrarea e grea) si Candva gradul 4+ usurel dar rar batut. Ne-am mutat in Surplomba Garofitei 8- o surplomba care te solicita dar frumoasa. La lasarea serii am catarat traseul Bitzi gradul 6 un traseu care m-a uns pe suflet!
     Duminica a venit si Csabi cu Andreea si mai tarziu Tunde, Raluca si Christof.  Am catarat in mansa Gabor Feri 6- cred ca e mai greu decat gradul dat (zona surplombei), si apoi Pasarea Polara data gradul 5+, pe stanca parca e 6+. Traseul e superb, spectaculos dar foarte rar batut dupa gustul meu😛. La final am catarat 4 manse care nu le-am gasit in topouri, dar care sunt tare frumoase (zona Peretele Urias pe langa traseul Viteza Misi Szalma 2003).
     A fost un weekend deosebit, inconjurat de oameni plini de energie pozitiva de langa care nu-ti mai vine sa pleci. Va multumesc!
Cheile Turzii
Cheile Turzii
Vedere spre Turnu Ascutit
Vedere spre Turnu Ascutit
 
Deci... unde sunt traseele alea usoare si bine batute pentru incepatori?... In alte tari :D
Deci… unde sunt traseele alea usoare si bine batute pentru incepatori?… In alte tari😀
Akos in actiune
Akos in actiune
Szabi in Surplomba Garofitei 8-
Szabi in Surplomba Garofitei 8-
Hai cu brandul :)
Hai cu brandul🙂
Prieteni dragi
Prieteni dragi
A doua zi din nou la munca
A doua zi din nou la munca
Daca nu el cine!
Daca nu el cine!
Stati numai asa, ca va arat eu cum se catara!
Stati numai asa, ca va arat eu cum se catara!
Pam pam!
Pam pam!
Turnul Ascutit! M-a dus Akos si pe el! :)
Turnul Ascutit! M-a dus Akos si pe el!🙂
Da e in Romania! Ma mir ca nu ii prinde nimeni :)
Da e in Romania! Ma mir ca nu ii prinde nimeni🙂
Imi place :)
Imi place🙂
Hai tati... mai stau mult dupa tine?
Hai tati… mai stau mult dupa tine?
Daca la 3 saptamani Victor
Daca la 3 saptamani Victor „facea” Arpaselul acum la 7 luni a venit la catarat in Cheile Turzii🙂

Un gând despre „Grea decizie! Ski sau catarare? Cheile Turzii

    […] – 13.04.2014 -Ski de primavara prin Balea – “Pisica” si Valea Doamnei in cautarea ursului gigant – 26-27.04.2014 – Grea decizie! Ski sau catarare? Cheile Turzii […]

Lasă un răspuns

