Primavara competitionala a inceput superb – Alba City Race 2014 – Semimaraton

Publicat pe Actualizat pe

Primavara competitionala a inceput superb – Alba City Race 2014 – Semimaraton

    Data: 15.03.2014
    Locatia: Alba Iulia
    Scopul: alergare semimaraton 21 km
    Trupa: Sika, Caba, Manu, Doru, Dan si Vlad Opris
     Sambata s-a desfasurat prima editie a concursului Alba City Race 2014.  Am reinceput antrenamente impreuna cu prietenul meu Sika cam de 3 saptamani, incercand sa ne intram cat de cat in forma.
      Dimineata la start ne-am dat seama ca o sa fie o cursa pe cinste. Organizarea impecabila si fiecare detaliu bine pus la punct. Zona de Start frumos delimitata si marcata, pachetele de participare ordonate si oferite in cadrul zonei de informare turistica. Tot traseul a fost marcat perfect cu banda continua, mobilizare masiva a oamenilor de suport si a politiei.
     Marea bucurie si surpriza a fost cand am inceput sa recunosc tot mai multi participanti. Multi brasoveni, clujeni, timisoreni, sibieni… oameni frumosi, iar fiecare strangere de mana si salut prietenesc spun mai mult decat 1000 de cuvinte.
      Dupa ce ne-am incalzit  bine, ne-am asezat frumos la linia de start. Startul s-a dat printr-o salba de tun. S-a plecat tare si asa am facut si noi incercand sa ramanem in jurul oamneilor care au cam acelasi ritm cu noi. Prima urcare a trecut repede, urmata de cativa kilometrii de asfalt care i-am resimtit din cauza vitezei de alergare si terenul dur. Am asteptat urcarea si ma rugam sa fie cat de lunga si de grea sa mai castig ceva pozitii. Eu nu sunt un alergator de viteaza! Iar acest concurs a fost unul foarte rapid ceea ce nu m-a ajutat. La kilometrul 13 eram pe varful Mamut de unde am coborat in viteza spre oras.
       Sika ar fi putut trage mai tare dar nu a vrut sa plece in fata. Uitandu-ma la ceas mi-am dat seama ca o sa terminam traseul sub 2 ore. Asa s-a si intamplat, trecand victoriosi linia de Finish cu timpul de 1:56:47 cu  o medie de 10,8 km/h. Bravo Sika, bravo tuturor participantilor.
       Concluzia: lumea incepe sa faca miscare si o face din ce in ce mai bine. S-a alergat foarte tare si rezultatele vorbesc de la sine.
Felicitari organizatorilor pentru un concurs de exceptie; felicitati Alba Iulia pentru centrul minunat si mobilizare. Respect!

Despre asta e vorba: miscare si prietenie!
Despre asta e vorba: miscare si prietenie!
a
 
 
   

Un gând despre „Primavara competitionala a inceput superb – Alba City Race 2014 – Semimaraton

    […] – 15.03.2014 – Primavara competitionala a inceput superb – Alba City Race 2014 – Semimaraton […]

Lasă un răspuns

