Arta fugitului de acasa – Ski in Italia – Dolomiti – 3Valii – Sella Ronda

Publicat pe Actualizat pe

Arta fugitului de acasa – Ski in Italia – Dolomiti – 3Valii – Sella Ronda

     Data: 03-11.01.2014
     Locatia: Italia – Moena – 3Valii – Passo San Pellegrino – Sella Ronda
     Scop: ski alpin
     Trupa: 20 de oameni din Alba-Cluj (Dan Opris si Maria, nasii… finii, bucatarul misterios)
     Foto: Caba Dan
     A trecut Anul Nou si in data de 3 ianuarie am mers la servici. Ajung acasa, si la ora 17:00 un telefon ma trezeste din somnul de frumusete😛. E Dan, varul meu de la Alba, care imi propune: „Nu vi in Italia la ski? Plecam la ora 24:00 adica in 7 ore din Alba Iulia (90 de km de Medias). Esti singurul nebun care ar putea accepta o asa invitatie!”. Lasa-ma sa ma gandesc putin…
     In 2013 am plecat in Austria la ski tot in urma unei asemenea invitatii atunci acceptand si plecand de acasa in 12 ore. Acum timpul era mult mai scurt dar nu asta a fost o problema. La ora 18:00 ma deci sa plec si confirm. La ora 22:00 eram cu bagajul facut si skiuri in masina plecand spre Alba (asta dupa ce am facut si cumparaturi la supermarket, am fost la ai mei la o poveste…). Mi-am batut recordul ajungand la plecare in 4 ore😀.
     Pana in Moena au fost 1300 de km, dar cu 19 km inainte de a ajunge am ramas impotmoliti, afara ningand tare iar lanturile care le aveam nu erau bune. Am coborat 25 de km pana am cumparat alte lanturi si am reusit trecere Pasul Pellegrino care are 2000m altitudine.
     A nins doua nopti si o zi si altfel am avut aproape un metru de zapada proaspata, fiind printre putinii norocosi care aveau powder in Alpi/Dolomiti.
Am skiat 5 zile in care vremea si zapada au fost perfecte. Italia si Dolomitii iarna m-au impresionat. Zona skiabila fiind foarte raspandita si instalatiile divesificate si bine gandite.
Cireasa acestor zile a fost circuitul Sella Ronda, un circuit care noua pe GPS ne-a aratat 57 de km pe skiuri si cabluri. E ceva care te motiveaza si schiind tot pe alte partii cu alte peisaje iti confera o stare de satisfactie imensa. Noi, fiind multi, l-am parcurs in aproximativ 6 ore cu pauze, aspteptari, citit de harta… (asta ruta portocalie adica cea mai „grea”). In urmatoarea zi am revenit si am parcurs Sella Ronda in sens invers adica pe culoare verde si ne-a luat doar ~4 ore. 
     Trupa a fost foarte vesela si toti oamenii au fost minunati. Ne-am bucurat de fiecare km pe skiuri si fiecare poveste, bere si joc impreuna. Multumim bucatarului misterios care ne-a delectat cu mancaruri gatite la cel mai inalt nivel.
     A fost o iesire neprevazuta dar care m-a bucurat enorm. Italia in ceea ce priveste skiul m-am impresionat foarte placut. Va recomand Dolomitii!
Multumesc varu si Maria pentru invitatie si tipul minunat petrecut impreuna!
Viataaa!
Viataaa!
Varu Activatorus! :)
Varu Activatorus!🙂
Zona Col Margherita
Zona Col Margherita
Panorama spre Cima Uomo 3003m
Panorama spre Cima Uomo 3003m
Civetta - Gruppo Delle Pale
Civetta – Gruppo Delle Pale
Los Activatores
Los Activatores
Ski in Italia :)
Ski in Italia🙂
Greu la ski
Col Fosco
Col Fosco
Grupo Sella
Grupo Sella
In pauza :)
In pauza🙂
Panorama spre Passo Pordoi
Panorama spre Passo Pordoi
Sella la apus
Sella la apus
Dupa ce am alergat dupa ultima cabina, daca tot ne-am incadrat... am primit un cadou! :) Asta e la ~2400 m si -5 grade
Dupa ce am alergat dupa ultima cabina, daca tot ne-am incadrat… am primit un cadou!🙂 Asta e la ~2400 m si -5 grade
Dupa efort... ceva bun :)
Dupa efort… ceva bun🙂
Masa romaneasca
Masa romaneasca
Moena
Moena
Italia... sper sa revin :)
Italia… sper sa revin🙂
 
 

2 gânduri despre „Arta fugitului de acasa – Ski in Italia – Dolomiti – 3Valii – Sella Ronda

    Catalin a spus:
    01/02/2014 la 12:56

    Superb. Multumi pentru impresii.

    […] – 03-11.01.2014 – Arta fugitului de acasa – Ski in Italia – Dolomiti – 3Valii – Sella Ronda […]

Lasă un răspuns

