Vulturul Carpatin si prietenii dragi, pe skiuri in Vaii Blaznei – M-tii Rodnei

Publicat pe Actualizat pe

Vulturul Carpatin si prietenii dragi, pe skiuri in Vaii Blaznei – M-tii Rodnei

    Data: 14-15.12.2013
    Locatia: M-tii Rodnei – Valea Blaznei
    Scopul: ski de tura
    Trupa: Akos, Szabi, Voichita, Vlad, Corina si Caba
    Foto: Caba Dan
     Aveam un pont cum ca in M-tii Rodnei este zapada, asa ca am fugit acolo. Desi e putin mai departe de noi, am plecat sambata cu noaptea in cap si undeva pe la ora 10:00 eram sus in Blazna. Ne-am cazat „la Dorel”, o cabana destul de primitiva dar la preturi studentesti iar amabilitatea si atmosfera au facut sederea agreabila si placuta. Pe acest picior/muchie nu am mai fost, dar zona m-a impresionat prin potentialul urias in ceea ce priveste skiul de tura. Ai culoare si fete de freeride orientate in toate directiile dandu-ti posibilitatea sa alegi zapada optima.
     Desi zapada in zona alpina a fost viscolita, am urcat pe skiuri unii pana pe varful Rosu altii pana pe Cobasel. Am revazut cu mult drag refugiul Curatel, unde acum vreo 5 ani ajungeam la 3:30 dimineata pentru a ne odihni 1:30 ore in cadrul concursului memorabil de aventura EcoExplora. Ce amintiri frumoase! Ce cursa grea dar si spectaculoasa!
     Seara ne-am strans in sala de mese, apoi in camera la povesti si glume „acompaniati” de un vin bun. Relatarile lui Dorel au fost un deliciu, fiiind un real show stand-up comedy. De acolo si numele de cod „vulturul Carpatin” si „hâdul” alocate unor „participanti :)).
     Duminica am descoperit zapada buna de ski in zona „casutelor”, si uite asa ne-am delectat cu 8 ture in zona respectiva! Am fost tot timpul deasupra norilor iar soarele ne-a incalzit, fiind o placere a schiezi numai in polar. Miscarea a fost grozava iar pofta de ski nu mai trecea! Dupa cum reafirma Akos: „Doamne, ce miscare mai frumoasa, plina de viata, energie si stare de libertate poate sa existe decat skiul de tura?
     Aerul tare de munte, vremea buna, zapada, si o mana de oameni dragi provoaca DEPENDENTA! Asa ca, aveti grija!
Sper sa va placa pozele😉
Skiul mult dorit
Skiul mult dorit
Spre cabana
Spre cabana „lui Dorel”
Deasupra norilor
Deasupra norilor
Cei trei muschetari! Ce echipa am face la un Adventure...!!!
Cei trei muschetari! Ce echipa am face la un Adventure…!!!
Mare de nori in M-tii Rodnei
Mare de nori in M-tii Rodnei
Casuta din povesti
Casuta din povesti
Vis spre inaltimi
Vis spre inaltimi
Panorama M-tii Rodnei - vedere spre Varful Ineu
Panorama M-tii Rodnei – vedere spre Varful Ineu

4 gânduri despre „Vulturul Carpatin si prietenii dragi, pe skiuri in Vaii Blaznei – M-tii Rodnei

    Alina a spus:
    18/12/2013 la 15:43

    Chiar si voi erati pe acolo?
    Duminica pe la pranz am ajuns in zona „casutelor” in cautarea acelei pante faine… asta dupa ce am facut ocolul muntillor Rodnei ca sa gasim niste pante cu zapada buna.
    Oare voi erati acel grup de 3 spre care am coborat noi jurul orei 13-14- deasupra ultimei pante- perimetrul casutelor, inainte de liziera padurii?🙂

      Caba Dan a răspuns:
      19/12/2013 la 15:16

      Hey!
      Da, noi eram cei 3 care pe care ne-ati vazut🙂

      Ahhh la mustata si ne vedeam. Ati ajuns prea tarziu! Unde v-ati dat?

    Alina a spus:
    20/12/2013 la 10:38

    Am ajuns destul de tarziu pentru ca veneam de peste munte, traversand doua pasuri inzapezite (Prislop si Rotunda)…
    In zona urmelor voastre ne-am dat si noi.🙂
    Cand mai aveti chef de un Rodnei poate dati un semn si punem de-o gasca mai mare… numai sa vina pulvarul.

      Caba Dan a răspuns:
      20/12/2013 la 14:44

      Pai tinem legatura! Ar fi frumosa o mobilizare mai mare… pe super powder🙂

Lasă un răspuns

