Creasta Vartopel-Arpasel si Muchia Laitei – Muntii Fagaras

Publicat pe

Creasta Vartopel-Arpasel si Muchia Laitei – Muntii Fagaras

     Data: 26-27.09.2013
     Locatia: M-tii Fagaras – Creasta Vartopel-Arpasel si Muchia Laitei
     Scop: tura alpina
     Echipa: Akos, Szobi, Ralu, Christine, Corina, Oana, Cristina, Bogdan, Vlad, Voichita…
     Foto: Caba Dan, Bogdan, Cristina Scortanu
     Urma ziua lui Szobi, iar Akos, a ales o tura speciala pentru prietenul nostru: Creasta Arapaselului.
     Ne-am stans trupa mare si frumoasa, oameni unul si unul din Medias, Cluj, Bacau, Brasov, Sibiu –  14 oameni.
Am incaput urcarea spre Lacul Capra, sambata dimineata pe la ora 9:30. Vremea a fost perfecta si lumea era bucuroasa si energica. Pe la ora 12:00 eram la Fereastra Zmeilor. Am intrat in traseu 12 persoane lucru care s-a simtit in timp. Am lucrat ca trei echipe, iar schimbul de corzi a decurs placut. Am povestit, am ras si ne-am bucurat de prieteni si de acest traseul minunat. Cu grija si tehnica necesara consider Creasta Arpaselului un traseu de alpinism bijuterie, care transmite perfect spiritul maretului Fagaras.
     Duminica am trecut in Valea Doamnei si am urcat pe Muchia Laitei in Curmatura Varoasa pana pe Varful Laita. Un traseu foarte linistit si placut,  cu un traverseu tehnic de aproximativ 40 m pe lama stancoasa matematica unde ne-am asigurat.
     Multumesc prieteni pentru tot! >:D<
Creasta Vartopel-Arpasel
Creasta Vartopel-Arpasel
Lacul Capra
Lacul Capra
La pas prin Fagaras
La pas prin Fagaras
Asigurare si indicatii
Asigurare si indicatii
Rapel din a doua ureche
Rapel din a doua ureche
La soare, inainte de prima
La soare, inainte de prima „ureche”
Panorama inainte de Fereastra Zmeilor
Panorama inainte de Fereastra Zmeilor
Copii au dat de zapada
Copii au dat de zapada
Spre Varful Laita
Spre Varful Laita
Priveliste Valea Doamnei
Priveliste Valea Doamnei
 
Urcand spre Varful Laita
Urcand spre Varful Laita
Feţele noastre spun totul
Feţele noastre spun totul
Creasta Arpasel in fundal
Creasta Arpasel in fundal

Lasă un răspuns

