Marathon 7500 – Bucegi – O provocare frumoasa

Data: 19.07.2013
    Locatia: M-tii Bucegi
    Scopul: participare marathon montan
    Traseul: Padina – Vf. Omu – Valea Cerbului – Diham – Poiana Izvoarelor – Prepeleac – Bucsoiu Mare – Vf. Omu – Ref. Batrana – Stana Gutanu – Saua Strunga – Pestera – Padina
    Dificultate: 45 km cu 3200 m dif. nivel – timp realizat: 7:44 ore locul VII echipe masculin si open.
    Echipa: Vlad Sancraian si Caba Dan – Team Spirit
     Anul acesta nu am crezut ca o sa particip la Marathon 7500. Mi-am gasit motivatia doar in ultimul moment dar lasand decizia finala in mainile lui Vlad. Daca avea chef sa facem echipa participam. Daca nu.. nu! Simplu.
     In ultima zi de inscrieri primesc pe e-mail scurt: „Hai sa o facem!”. Cu Vlad am participat anul asta la concursul de MTB 3 Munti si am facut o echipa perfecta. Asa ca fara prea multe discutii si strategii ne trezim la linia de start. Ne intelegem parca doar din priviri! Mergem sa facem treaba… cam asta gandeam amandoi.

Start Marathon 7500 - 2013
Start Marathon 7500 – 2013

La ora 6:15 se da startul si plecam in alergare usoara. Vlad e in fata mea si eu ma adaptez ritmului. Parca vrea sa forteze dar il temperez caci avem timp 45 de km sa tot tragem. Mergem foarte bine si dupa o 1:06 ore suntem pe Varful Omu. Coborarea pe Valea Cerbului a trecut repede picioarele se resimt doar cu putin inainte de Diham (coborarea a durat fix o ora). Alimentam si plecam spre Poiana Izvoarelor stiind ca suntem pe locul 10. Mergem in rimt alert si pana la Prepeleac (1:22 ore de la Diham) mai inaintam 2 locuri. Vremea a tinut cu noi si e placut mai ales cand adie vantul. Urcarea pe Bucsoiul Mare este mare provocare. Impingem in bete si mergem in tacere. La iesirea in golul alpin vedem in fata 3 echipe. Vlad accelereaza si eu dupa el. Ajungem pe Omul dupa 4:40 ore de la Start. Suntem echipa numarul 5! Nu ne vine sa credem ce bine stam in clasament.

Vlad pe Varful Omu, a doua oara
Sucul de mere buclucas :D Oare el sa fi fost de vina?
Sucul de mere buclucas😀 Oare el sa fi fost de vina?
Schimb de preparate :))
Vremea a fost perfecta de alergat
    Bem suc de mere, Cola si o luam la goana spre Saua Batrana. Din pacate combinatia suc de mere si Cola… probabil si cu geluri nu mi-a priit si dau afara tot lichidul din mine…  in alergare. Nu am probleme in asta, doar ca ma doare din ce in ce mai tare ficatul sau splina. Parca Mike Tyson mi-ar fi dat doi pumni zdraveni la ficat. Sunt ca dupa un meci de box… Ma tin de abdomen si continui sa alerg dar sunt momente in care doar mersul ma mai linistestea. Pierdem doua pozitii pana in Stana Gutanu. Mai mult nu pot. Pe urcare pana in Saua Strunga mergem bine si reusim asa sa ne apropiem de cei din fata si sa punem distanta fata de urmaritori. Suntem ca la vanatoare, doar ca aici nu sti cine e vanatul si cine este vanatorul.
    Din Saua Strunga alergam cat vedem cu ochii pana in Pestera. De aici mergem in pas alert pana la Finish si trecem bucurosi si victoriosi linia de Finish dupa 7:44 ore pe locul 7 la masculin si Open din ~ 130 de echipe. O performanta notabila si frumoasa. Anul trecut cu timpul asta ocupam locul 3.
     Felicitari tuturor participantilor dar mai ales echipei Cristina-Christine pentru frumosul si meritatul loc I la feminin, dar si Oanei, Bogdan, Voichita…
     Multumesc Vlad ca ai fost pentru inca o data un partener de incredere, ca ai inteles cum e sa fi intr-o echipa si sa luptam in acelasi Spirit!

Un Finish emotionant
Trupa faina de alergatori si prieteni dragi
Echipa Spirit - Vad si Caba :)