Prieteni, relaxare si putina miscare in Cheile Intregalde

Publicat pe Actualizat pe

Prieteni, relaxare si putina miscare in Cheile Intregalde

     Data: 07-08.07.2013
     Locatia: M-tii Trascau – Cheile Intregalde
     Scop: relaxare si catarare
     Foto: Caba Dan
    A fost odata ca niciodata data de 07.07.2013. Am ales sa plecam cu mic cu mare intr-o locatie usor accesibila unde sa putem sarbatorii trecerea inca a unui an😛;  la un gratar si o bere caci a fost ziua mea🙂.
     Am ales zona Intregalde si uite asa am campat in curtea vechiului camarad de munte Florin Constantenec. Soarele pe cer ne-a facut sa ne ascundem sub umbrar iar apa lacului din curte a fost perfecta petru baie, pana in momentul „genial” in care am reusit un percop spectaculos, mai ales la iesirea din apa cand eram tot lovit si sange😀.
     Dupa „reabilitarea mea”, am continuat povestile fiind trimisi la somnul de amiaza de o ploaie mica. Seara ne-am povestit la un gratar si o chitara. 
     Duminica, am mers in Cheile Intregalde unde am urcat pana la un portal de stanca impresionant si cu o priveliste spectaculoasa.
Zona calcaroasa in M-tii Trascau
Zona calcaroasa in M-tii Trascau
Peisaj impresionant
Peisaj impresionant
Un mare viitor montaniard! Sper :)
Un mare viitor montaniard! Sper🙂
Sika si Ale
Sika si Ale
 
Portalul mult dorit
Portalul mult dorit
Intorsi in chei, Akos a pus o mansa unde ne-am exersat fiecare puterile🙂.
Maestrul Akos
Maestrul Akos
Feri
Feri
Sika
Sika
Anamaria
Anamaria
O tura draguta cu oameni speciali, carora le multumesc ca sunt langa mine!

Deci... incolo e Nordul! :)
Deci… incolo e Nordul!🙂

Lasă un răspuns

