Jurnal : Expeditie Ararat 2013, prima zi

Posted on Updated on

Incep de azi sa va scriu despre expeditia noastra spre varful Ararat. Ieri seara am plecat de la Medias spre Bucuresti pentru a zbura la Istanbul. Ne asteptau doua zboruri, unul spre capitala Turciei dupa care inca o calatorie pe calea aerului spre Agri. Nu am avut probleme cu cele doua zboruri si am ajuns cu bine, atat noi cat si bagajele foarte importante pentru urmatoarele zile. Mici probleme au fost cu manevratul schiurilor dar pana la urma nimic major.

ararat_base_512

De la Agri am parcurs 100 de kilometri cu autobuzul pana in localitatea Dogubayazit unde ne-am cazat la hotel. Ne-am intalnit si cu reprezentantii agentiei si am facut deja programul pentru ziua de maine. Dupa micul dejun de la ora 08:00, in jurul orei 09:30 vom pleca pe munte. Ca destinatie va fi tabara 1 la o altitudine de 2.900 de metri. Nu o sa fie greu pentru ca pana la 2.300 de metri vom urca ajutati de masina si pana la final vom merge pe jos. Ne-am interesat si de prognoza meteo pentru urmatoarele zile si vestile sunt bune.

Partenerul nostru in aceasta aventura este din nou Transavia SA – Alba-Iulia, o firma  si niste oameni deosebiti, care prin sloganul lor “Well Made in Romania” si prin dorinta de a sustine oamenii care fac lucruri deosebite, din suflet si de calitate  a considerat oportuna colaboararea noastra. Impreuna am atins cele mai inalte varfuri a trei continente, America de Sud – Aconcagua, Africa – Kilimanjaro, Europa – Elbrus si de fiecare data am aratat lumii ca numai prin multa munca, perseverenta si vointa poti atinge cele mai inalte culmi si performante. Va multumim!

Lasă un răspuns

