Cu mic cu mare la Cabana Sambata

Publicat pe Actualizat pe

Cu mic cu mare la Cabana Sambata

     Data: 16.02.2013
     Locatia: Cabana Sambata, M-tii Fagaras
     Trupa: 17 oameni din Dianthus, membrii si simpatizanti
     Foto: Caba Dan
      Am multe amintiri legate de Cabana Sambata dar si din zona: Muchia Dragusului, Valea Vistisoarei, Varful Moldoveanu…  si as putea povesti mult si bine… si frumos cred ;)). Am urcat la cabana Sambata prima data cand aveam vreo 6-7 ani, cu parintii si de atunci am revenit cu drag de multe ori: vara-iarna, pe soare sau pe ploaie, in numar mare sau doar doi-trei, pe schiuri sau fara, urcand spre creasta sau doar la un ceai.
     Cabana si Valea Sambetei sunt niste locuri calduroase, care iti ofera o liniste aparte si te relaxeaza. Desi demult nu s-a mai investit in cabana si interesul pentru a reconstrui este nul sau blocat de birocratie, Sambata a reusit sa reziste si sa fie un loc care atrage.
      In weekend am fost trupa mare, de 17 oameni membrii Dianthus dar si prieteni si simpatizanti. A fost o tura clasica de relaxare in care dupa un urcus de 2:30 ore ne-am cazat si dupa o masa copioasa cu slanina si ceapa multa, am mancat o ciorba buna de fasole. Somnul de amiaza a picat la fix urmat de o excursie scurta prin zapada pana la Chilia lui Arsenie Boca. Seara dupa o tura buna de ras la mima si joc de mafia, am coborat in sala de mese unde 3 chitari ne-au incantat la o seara folk agreabila.
      Duminica am urcat pana sub pragul mare din spre Fereastra Mare. Zapada, jocuri, glume, poze…
Am coborat la Pastravarie in 1:45 ore si cuminti ne-am intors acasa. O tura frumoasa in care fiecare s-a bucurat de munte, de zapada si de oameni faini.
Bobu in prima lui tura cu noi
Bobu in prima lui tura cu noi
Spre schit
Spre schit
Loc sfant
Loc sfant
Toata trupa se joaca cu lumina!
Toata trupa se joaca cu lumina!
Iubim muntele si muntele ne iubeste pe noi!
Iubim muntele si muntele ne iubeste pe noi!
Acolo sus o sa urc!
Acolo sus o sa urc!
Tot in sus
Tot in sus
"Cu
:D<” class /> Cu drag de Sambata >:D<
Trupa faina! Sa ramana pentru amintire😉

Lasă un răspuns

