Balea, ski, powder, prieteni si o raceala!

Publicat pe Actualizat pe

Balea, ski, powder, prieteni si o raceala!

      Data: 26-27.01.2013
      Locatia: Balea Lac – M-tii Fagaras
      Trupa: Corina, Christine, Raluca, Akos, Szabi, Caba
      Scopul: ski de tura
      Foto: Caba Dan
     Weekendul trecut am fost in Fagaras. Din nou! Balea se imbraca de fiecare data cu haine noi si te surprinde cu transformarile ei. Am urcat sambata dimineata si a ne-am cazat la Refugiul Salvamont. Vremea era buna, iar zapada proaspat ninsa ne dadea sperante de cateva coborari superbe.
      Am schiat in Valea Doamnei pana la lac si apoi am facut o coborare din Curmatura Varoasa. Dupa ce am „rascolit” bine zapada neatinsa ne-am retras seara la caldura, la povesti si voie buna. Daca nu raceam era perfect😀
       Duminica Akos, Corina si Christine au schiat in zona Saua Caprei. Un weekend frumos si uite ca peste cateva ore plecam din nou la drum… doar e vineri! Aceeasi trupa faina de clujeno-medieseni… plecam spre Madaras!   
Urcand spre zenit
Rachetele astea am crezut ca zboara singure! Oare nu mai au baterii?
Adrenalinaaaaa!!!
Stai numai voi ca va arat eu!
Mai fac cateva ture, si apoi smulg legatura din ski!😀
Expertii de la Cluj!
Daca ei nu… cine?
Fotograful ratacit!
No comment!
Zbor!
 

4 gânduri despre „Balea, ski, powder, prieteni si o raceala!

    mariusica a spus:
    01/02/2013 la 10:02

    Schiezi cu k2 wayback?

      Caba Dan a răspuns:
      01/02/2013 la 10:11

      Da da! WayBack de 1,67 cm si 88 sub talpa!

    Adrian a spus:
    01/02/2013 la 15:01

    WayBack 1,74 pe drum!!!😀 ce inaltime si greutate ai si cum se comporta pe gheata / crusta / variabil / powder?

      Caba Dan a răspuns:
      01/02/2013 la 15:26

      Eu am 1,74 si 74 de kg acum..😀. Skiuirile astea sunt un compromis bun pentru toate situatiile. Eu zic ca sunt geniale pe powder, satu f bine pe travesee inghetate skiul de tura iar la viraje pe gheata la latimea de 88 sunt f precise.

Lasă un răspuns

