De ce iubim skiul de tura si iarna – Senzationalul Fagaras

Publicat pe

De ce iubim skiul de tura – Senzationalul Fagaras

    Data: 13.01.2013
    Locatia: Balea Lac si Valea Doamnei – M-tii Fagaras
    Trupa: Corina, Corin, Oli si Caba
    Scopul: ski de tura
    Foto: Caba Dan – galeria: aici
    Sambata dimineata ma uit pe webcam-ul de la Balea. Noroc ca stateam comod, asezat pe scaun, altfel as fi cazut! In Fagaras era o vreme de vis: soare, senin si un powder imacualt. Genial! In momentul urmatorul deja ma visam pe skiuri pregatindu-ma sa cobor din Saua Caprei sau de undeva de sub Buteanu sau Laita.
    Duminica plecam in formula de patru spre Cindrel! Oli era la a doau tura pe schiuri de tura si a considerat ca Balea ar putea fi prea mult, desi este un schior bun si cu experianta. Cred ca atata mi-am dorit Balea incat s-a topit zapada din Cindrel si ne-am facut sa ajungem… ghiciti unde? Da, in Balea, unde am uract cu cabina de 10:30.
   Afara era senin dar viscolea in rafele. Noi ne-am facut pofta ce am poftit, cu doua ture in Valea Doameni si apoi am coborat pe sub cabina si apoi pe drum ca ultima coborare. Oli s-a miscat foarte bine si sper ca i-am transmis microbul.
     Fagarasul ne-a oferit inca o experianta de neiutat, prin jocul de alb-albastru al zapezii imaculate si a cerului. Inca o tura dupa care poti striga „Ce frumosa e viata!”.
Balea Lac
Spre inaltimi
Corina „strigand”: ADRENALINA!!!
Muchia Doamnei
In echipa totul e mai usor
Cat de mici suntem!
Corin si albastrul cerului
Oli in actiune
Valea Doamenei, sau „acasa”

 

Capul de lup
„Urmele” fericirii
 

5 gânduri despre „De ce iubim skiul de tura si iarna – Senzationalul Fagaras

    Corina Lăzărescu a spus:
    18/01/2013 la 22:18

    Impresionant!

    Dacul de Retezat a spus:
    20/01/2013 la 22:05

    Si eu vreau😀

    Liana a spus:
    23/01/2013 la 13:30

    Superb! Bun schior, bun fotograf, bun prieten…si cel mai bun blog!!!!! Felicitari!!!

Lasă un răspuns

