Ski de tura in Vladeasa si oamenii faini de acolo

Posted on

Ski de tura in Vladeasa si oamenii faini de acolo

     Data: 2013.01.05
     Locatia: Cabana Vladeasa
     Trupa: Christine, Corina, Akos si Caba
     Foto: Caba Dan – galerie: aici
     Am intrat in noul an si trebueia sa intregim echipa Spirit, ceea ce am si facut. Unde putem sa urcam decat „acasa” la Akos si anume in Vladeasa. Avem indicatii ca am putea gasi cateva linii unde putem schia, plus ca la meteo se anunta ninsoare usoara, asa ca pentru prima data cand mergem la munte ne rugam sa se innoreze, sa fie vremea rea si sa ninga😀.
     Vineri seara am fost gazduiti cu caldura in Cluj unde Kristof a fost in centru atentiei iar Tunde ne-a rasfatat cu 3 tavi de pizza😀. Multumim pentru tot.
      Sambata dimineata am plecat pe la ora 8:15 din Cluj iar pana in Rogoj am facut aproximativ o ora. Desi zapada era destul de putina am urcat mare parte din traseu pe skiurile de tura. Ajunsi la cabana, dupa ~ 2 ore, ne-am cazat si dupa o masa copioasa cu multa ceapa si usturio am urcat spre zona crestei unde am gasit niste zone mai bogate in zapada.
      Ne-am distrat skiind printe jnepeni, crengi si brazi iar seara ne-am retras in sala de mese, unde la un vin fiert am socializat cu o trupa de rideri, toti oameni faini si de gasca. Ne-am jucat Mafia pana pe la ora 23:00.
       Duminica, cum vremea era in continuare destul de rea, ne-am trezit mai tarziu dar tot am reusit sa facem trei ture de ski.
Vladeasa este un loc unde ne simtim ca acasa datorita frumusetii peisajului, ospitalitati gazdei (cabanierei), dar si a oamenilor relaxati care urca in zona. vom reveni cand e powderul cat casa :)).
Kristof
Va arat eu ski…. maine!😀
Prin padure dupa mure
Rasta by Corina
Clasic Valdeasa
La casuta din povesti
Bradul singuratic
Vladeasa
Echipa Spirit

Lasă un răspuns

