Cu fratii mei dragi, la un bike prin Gilau si catarat in Cheile Turzii

Publicat pe Actualizat pe

Cu fratii mei dragi, la un bike prin Gilau si catarat in Cheile Turzii

     Data: 25.08.2012
     Locatia: M-tii Gilau si Trascau
     Scop: bike si catarare
      In ziua de azi, din pacate, sunt tot mai putini oameni care sa-ti fie apropiati si care sa-i numesti  prieteni adevarati (nu amici). Eu sunt un norocos deoarece am in jurul meu PRIETENI! Nu multi, dar de calitate!
     Cu acesti oameni te intalnesti odata si din acel moment se stabileste o legatura pe care nimic nu o mai rupe. Nici timpul, nici greutatiile vremii sau distanta.
     Acesti oameni speciali iti fac ziua frumoasa doar cu un simplu telefon, doar cu un mic comment pe FB, ce sa mai spun de momentele cant te intalnesti cu ei si le strangi mana cu respect.
     In weekendu trecut am facut tocmai asta! Am mers la Cluj sa ma intalnesc cu doi oameni speciali din viata mea, pe care ii apreciez foarte mult si am multe de invatat de la fiecare. Akos si Csabi sunt si vor ramane ceva pe sufletul meu!
     Pentru ca fara umpic de miscare in aer liber nu se poate, sambata impreuna cu Tunde, Akos si Soby am facut o tura de MTB de aproximativ 50 de km prin M-tii Gilaului. Peisajul este superb facand zona una perfecta pentru biciclit.
     Duminica impreuna cu vedeta iesirii, Christof superbul baiat al lui Tunde ai Akos in varsta de 10 luni si Csabi si Andreea am mers sa cataram in Cheile Turzii. A fost o zi agreabila in care orele au zburat ramanad doar amintiri deosebite.
     
Bike prin M-tii Gilaului
Deja musc din carabe, sa vedeti voi in cativa ani🙂
Asa tata asa fiu! BRAVOOO!
Csabi draga, saptamana viitoare ham si escadrile imi cumperi!
In prima masa din viata!
Romane! De aici se vede Balatonul😀
Cu un inger in brate!
Blogger te face Caba :))
Echipa si la stanca
Tot o fibra😛
Eu si viitorul campion la escalada
Va multumesc prieteni pentru tot! >:D<

3 gânduri despre „Cu fratii mei dragi, la un bike prin Gilau si catarat in Cheile Turzii

    Kozma Akos a spus:
    03/09/2012 la 21:57

    Noi iti multumim Dane ca ai facut efortul sa vii sa ne vezi, si ma bucur de fiecare data ca pot sa spun ca am as prieten ca tine. Abia astept sa ne revedem in weekend. Akos.

    Lorinczi Csaba a spus:
    05/09/2012 la 09:14

    In primul rand ma bucur foarte mult ca l-am cunoscut pe Akos si familia lui minunata….o sotie frumoasa ,intelegatoare si iubitioare de extrem…iar despre ” strumful ” ala mic si dragut ? nu am numai cuvinte de lauda…sa creasca mare si frumos…In al doilea rand suntem de acord cu ce a zis Akos…Dane esti un baiat foarte fain … multumesc mult ca ma consideri printre prietenii tai adevarati.. acest sentiment este reciproc…dc tu ai de invatat de la mine atunci eu ti-am luat-o inainte demult pentru ca deja am invatat lucruri de la tine..si asta este un lucru important…am petrecut impreuna zile fierbinti si zile reci, am impartit cu tine nu numai painea ci si gandurile si sentimentele mele… asta este un lucru mare deoarece nu impartasesti la oricine lucruri de genu asta…na gata cu atata lauda…barbate sa ne vedem sanatosi si sa avem parte de multe asemenea iesiri impreuna … ca si incheiere iti spun ca si noua ne-a facut odeosebita placere sa petrecem acel weekend alaturi de voi…primiti multumirile noastre si pe aceasta cale salutari la Akos si familia lui

    […] – Descoperind secretele lumii pierdute din Cheile Carasului – 25.08.2012 – Cu fratii mei dragi, la un bike prin Gilau si catarat in Cheile Turzii – 31-02.09.2012 – Ultra Trail Fagaras  – Cu suflet pentru suflet!   Octombrie: – […]

Lasă un răspuns

