In alergare la maratonul Cindrelului

Publicat pe

In alergare la maratonul Cindrelului

     Data: 2012.08.11
     Locatia: M-tii Cindrel, Paltinis
     Scopul: alergare maraton montan, 40 km cu 2000 m dif. nivel
     Cindrelul este cel mai aproape munte de noi, de medieseni. Am fost aici vara si iarna, pe vreme buna sau rea, pe jos pe bicicleta sau pe schiuri, asa ca era momentul sa il vedem si din alergare.
      Traseul il stiam aproape in totalitate, doar bucla spre iezerul Cindrelului nu imi era cunoscuta.
       Startul s-a dat la ora 9:00 si desi a fost prima editie a concursului am recunoscut mai multi alergatori foarte buni prezenti la start.
Start Maraton Cindrel 2012
Am plecat in alergare usoara, fara nici un plan, nici o strategie. Am alergat sa ma simt bine! Pana in Stana din zona Batrana, deja eram in zona oamenilor de valoare apropiata mine; ii cunosteam de la alte concursuri.
Hopa sus!
Spre Stana Batrana
      
Spre Iezerul Cindrelului
Pozitia in clasament era de la kilometru 15 destul de bine stabilita. Vremea a fost superba in sensul ca au fost ~ 15 grade cu cer senin si un soare nu foarte puternic. Pe urcarea spre Varful Cindrel lumea s-a cernut. De pe varf am alergat aproape tot timpul sigur. Aveam doi baieti in fata mea de care ma mai apropiam dar clasamentul nu s-a schimbat. Nu am depasit pe nimeni, nimenu nu m-a depasit.
Traseul este superb!
   
In alergare pe creata Cindrelului
Picioarele au mers bine si m-am bucurat de o stare placuta de energie si bucurie pe ultimii 10 km. Mi-am dorit sa termin sub 5 ore ceea ce s-a si intamplat. Am trecut linia de finish dupa 4:55 ore, pe locul 7 la categorie si 15 la Open. Un loc frumos si un timp care ar fi putut fi imbunatatit cu vreo 15 minute😛.
     Am plecat „mult prea odihnit” spre casa, dar la urma urmei am facut ce mi-a placut: am alergat de placere!😉
 

Un gând despre „In alergare la maratonul Cindrelului

    […] o mare placere! – 28.07.2012 – Bike Reuniunea Ciclism Balea   August: – 11.08.2012 – In alergare la maratonul Cindrelului – 17-19.08.2012 – Descoperind secretele lumii pierdute din Cheile Carasului – 25.08.2012 […]

Lasă un răspuns

