Triathlonul Sfanta Ana 2012

Publicat pe

Triathlonul Sfanta Ana 2012

     Data: 14.07.2012
     Locatia: Tusnad, Lacul Sfanta Ana
     Trupa: Christine, Flo, Marius, Dragos
    In 14 iulie s-a desfasurat cea de-a treia editie a triathlonului x-terra Sfanta Ana. Am participat la toate editiile si pentru este cel mai frumos triathlon din tara atat ca organizare dar mai ales prin zona de concurs.
    Si in acest an vremea a fost de exceptie, apa a avut 26 de grade iar soarele a stralucit pe cerul fara nici un nor.
In zona de tranzitie lumea se pregateste de start
   
Scapa cine poate!
La inot s-au facut doua ture, care dupa parerea mea au cumulat mai mult de cei 900 de m de inot anuntati. Problema a fost in zona de start cand, fiecare trebuia sa supravietiasca intre ceilalti participanti care, fara voie te loveau cu mainile si picioarele.  Primele sute de metrii find o adevrata provocare pe viata si pe moarte. Am terminat inotul in 21:28 minute si am plecat cu bike-ul pe traseul de 25 de km. Ruta aleasa imi era cunoscuta si am profitat la maxim. Am avut pofta de pedalat si am tras cat am putut de tare, lucru care s-a vazut dupa timpul care l-am scos adica de 1:28 minute in conditiile in care am pedalat foarte putin in acest an si am si avut ghinionul sa fac o pana care m-a mai costat vreo 6 minute.
Pe bike in mare viteza. Traseul este genial!
    Alergarea de 6,5 km a trecut repede si am terminat concursul dupa 2:24 ore pe locul 10 la categoria mea. Socilizarea de dupa concurs mareste frumusetea acestei competitii. Lumea inoata in voie, mai schimba pareri cu ceilalti concurenti in timp ce poti servi si un gulas oferit din partea casei.
Am plecat in proba de alergare
    Un concurs care vi-l recomand din tot sufletul! Felicitari organizatorilor si tuturor participantiilor.
Trupa mare si frumoasa😉

3 gânduri despre „Triathlonul Sfanta Ana 2012

    septimiu2013 a spus:
    18/01/2013 la 15:07

    daca ma refac pana in vara, m-as inscrie si eu anul asta la triatlonul de la sf ana. am vrut sa merg si anul trecut dar nu am reusit, acum ca vad descrierea ta si pozele, ma atrage si mai mult ideea. sper sa ma refac cu glezna sa pot face fata alergarii, daca nu la anul sigur ma bag si eu.

      Caba Dan a răspuns:
      18/01/2013 la 15:18

      Este un concurs care MERITA facut!
      Dupa cum am scris zone e superba, vremea a tinut intotdeauna cu concurentii si e numai lume faina😉
      Sa auzim numai de bine!

    […] – Vizitand Biertanul si Richisul biserici vechi, pline de simbolism – 14-15.07.2012 – Triathlonul Sfanta Ana 2012 – 20-22.07.2012 – Locul 3 la Maraton Bucegi 7500 – 23-27.07.2012 – Un pescuit mic in […]

Lasă un răspuns

