Pedaland la Paltinis la concursul King of Mountain 2012

Publicat pe

Pedaland la Paltinis la concursul King of Mountain 2012

     Data: 2012.07.05
     Locatia: Rasinari – Paltinis
     Trupa: Vreo 12 medieseni (Mihai, Flavius, Paul, Vali, Oli, Dragos, Oti…)
     Scop: participare la concursul de bike asfalt pe catararea la Paltinis
    Dupa o saptamana foarte agitata cu nopti mai putin dormite si un gratar prelungit miercuri seara (de cateva shot-uri de tequila),  joi am fugit la Paltinis sa pedalez la concursul King of Moutain. Este un concurs, in care se catara 15 km pe asfalt aproximativ 800 m diferenta de nivel pana in statiunea Paltinis la 1450  m.
    Atmosfera a fost incendiara datorita temperaturii de afara de + 36 de grade. Am stat la umbra si cum m-am inscris pe ultima suta de metrii am ratat incalzirea. Startul s-a dat pe la ora 17:00!
Bike-arii medieseni
    Am plecat cuminte incercand sa imi reglez respiratia si ritmul. Nu stiam cat pot trage datorita conditiilor de mai sus prezentate. Pe masura ce kilometrii au trecut m-am simtit tot mai in forma si as fi preferat sa mai fi fost inca 15 km in plus. Am parcurs traseul in 53.39 de minute si am terminat mult prea odihnit decat ar fi trebuit!
Vreau pinioane mai mare
   
Hai hai! Cine e barbat noaptea sa fie si ziua😛
Am incurajat rutierii participanti la Turul Sibiul apoi am coborat la masini. A fost un concurs reusit si o experienta placuta.

4 gânduri despre „Pedaland la Paltinis la concursul King of Mountain 2012

    inshomnya a spus:
    13/07/2012 la 14:30

    nu-l vad pe Dragos..sau el a facut pozele🙂

    Recomandarile de azi | Feri Teglas – blog a spus:
    18/07/2012 la 09:23

    […] Dan Caba – Pedaland si alergand pe frumoasele plaiuri ( 2 articole […]

    […] Suru – 29-30.01.07.2012 – Revenind pe cararile Bucegiul   Iulie: – 05.07.2012 – Pedaland la Paltinis la concursul King of Mountain 2012 – 07.07.2012 – O sarbatoare sportiva de exceptie – Maraton Apuseni 2012 – 12.07.2012 […]

Lasă un răspuns

