O sarbatoare sportiva de exceptie – Maraton Apuseni 2012

Publicat pe Actualizat pe

Sarbatorindu-mi ziua de nastere prin alergarea a 42 de km

     Data: 2012.07.07
     Locatia: M-tii Muntele Mare; Baisoara
     Scopul: alergare montana Maraton Apuseni 42 km cu 1950 m dif de nivel
     Trupa: Christine, Flo, Akos, Mihai, Oli
    A fost ziua de 7 iulie 2012! A fost ziua mea si am ales sa mi-o petrec la munte, la un festival al sportului si anume la Maratonul Apuseni. Un concurs deosebit datorita organizatorilor, multi fiindu-mi sunt prieteni dragi, datorita devotamentului lor in a face ceva frumos si de calitate, datorita traseului si a zonei foarte pitoresti.
    Mi-am adus aminte ca exact acum 5 ani, tot pe 7 iulie participam la un maraton de MTB in Baia Mare, pe traseul lung de 110km. A fost o cursa pe cinste in care m-am simtit extraordinar de bine, in care vointa si nebunia m-au dus la linia de finish ca un invingator, asta dupa doua reprize dramatice de crampe si in care de doua ori, din cauza ratacirilor m-am trezit primul in cursa in fata „profesionistilor”.
    Anul acesta am avut parte de un cadou deosebit din partea lui Akos, „fratele” meu din Cluj care a alergat cu mine primul lui maraton. Secretul mi-a fost dezvaluit cu 2 minute inante de start. A fost o zi caniculara, caldura simtindu-se inca de la primii kilometrii. Urmat de aproape de Akos si Flo am plecat poate umpic prea tare la inceput, gresind strategia care a fost sa trec cu Akos linia de Finish.
Start Maraton Apuseni 2012
    
Traseu pitoresc prin padure
In viteza
Eu nu ma uit niciodata in spate, doar poate pe ultimii kilometrii. Acum, am fost tot timpul cu privirea inapoi sa vad daca Akos este acolo in spatele meu. Am alergat foarte bine primii 20 de km dar caldura si durea de genunchi a lui Akos au facut sa incetinim ritmul, indarjundu-ne parca si mai mult sa ducem aceasta provocare pana la final. A fost prima cursa in care m-am hidratat cum se cuvine in punctele de alimentare, si am mancat struguri si pepene rosu.
     A fost un concurs in care alaturi de prietenul meu, pe care il respect atat de mult, am parcurs un traseu extraodinar, am povestit si ne-am motivat reciproc. Ne-am adus aminte de iesirile de schi de tura cand Akos ma alerga pe mine si de trasele catarate impreuna.
Zbor!
   
Mult a fost, putin mai este!
Pe ultimii kilometrii am fost racoriti de ploaia bine venita dupa o zi torida, terminand impreuna acest maraton tinundu-ne de mana ca si doi invingatori. A fost primul maraton a lui Akos si am scos un timp frumos de 5:30 ore. Am castigat pentru inca o data ceea ce este cel mai important in viata: o prietenie adevarata!
     Florin, din pacate nu s-a simtit foarte bine tot din cauza caldurii, si desi era „planificat” sa ma bata la acest maraton mai are de asteptat umpic, probabil pana la Maratonul Cindrelului. Christine a terminat acest maraton pe locul 7 la feminin si spre „nelamurirea” ei a inceput sa fie tot mai competitiva si sa intreaca tot mai multi baieti. Sincere felicitari!
     Mihai si Oli au alergat semimaratonul bucurandu-se de miscare. Sunt niste polisportivi deosebiti. Bravo baieti!
Felicitari!
   
Tortul… Pam-pam!!!
300 de oameni ne-au cantat: La Multi Ani!
Dupa concurs am avut parte de mai multe surprize, incepand cu tortul de clatite cu gem si nutela pana la sampania cadou primitia de la organizatori.
     A fost un concurs model ca si organizare, care se incadreaza perfect in trio-ul de exceptie a maratoanelor din Romania. Merita sa participi si tu!
     Ziua mea a trecut dar o sa vina altele. Sper sa fie la fel de insorite si frumoase, in care sa fiu inconjurat de cel putin asa oameni deosebiti si iubitori.
Multumesc tuturor celor care ati fost cu adevarat langa mine, prin gandurile frumoase si sincere. >:D<
 

5 gânduri despre „O sarbatoare sportiva de exceptie – Maraton Apuseni 2012

    Kozma a spus:
    11/07/2012 la 13:53

    Eu sunt cel mai fericit ca am putut sa alerg langa tine Dane, sau mai bine zis ca nu m-ai lasta pe traseu si ca ai fot tot timpul langa mine. Timpul tau era mult mai bun daca nu stateai dupa mine, dar sa dovedit si de data aceasta ca esti un adevarat prieten. Iti multumesc mult.
    Fiind primul meu maraton am simtit lipsa de experienta si de antrenament in acest concurs. Ce va fi in viitor inca nu stiu, dar cu siguranta, daca voi mai alerga vreau sa alerg in aceasi concurs cu fratele meu.
    Sa traiesti mult romane.
    Akos.

      Caba Dan a răspuns:
      11/07/2012 la 14:01

      Dupa cum spunea Ghita Banu, intre anumiti oameni se stabileste o legatura atat de stransa si profunda incat niciodata nu o sa dispara, indiferent de trecerea anilor!
      Felicitari Akos si deabea astept sa alergam, schiem, pedalam impreuna din nou >:D<

    bobita a spus:
    11/07/2012 la 21:02

    Mai ma impresioneaza atata dragoste intre voi doi 😀. Bravo si la mai mare la anu, tot ca fratii !😉
    Delia

      Caba Dan a răspuns:
      12/07/2012 la 06:46

      Sunt tot mai putini oameni de care sa te simti legat si cu care sa te intelegi, de aceea noi ne apreciem foarte mult relatia noastra.😉

    […] – 05.07.2012 – Pedaland la Paltinis la concursul King of Mountain 2012 – 07.07.2012 – O sarbatoare sportiva de exceptie – Maraton Apuseni 2012 – 12.07.2012 – Vizitand Biertanul si Richisul biserici vechi, pline de simbolism – […]

Lasă un răspuns

