Revenind pe cararile Bucegiul

Publicat pe

Plimbarica de recunoastere si antrenament pentru maratonul Bucegi 7500

     Data: 29-01.07.2012
     Locatia: M-tii Bucegi
     Traseu: Gura Diham -> Poiana Izvoarelor -> Bucsoiu Mare -> Vf. Omu -> Batrana -> Poiana Gutanu -> Saua Strunga -> Padina -> Vf Omu -> Valea Cerbului (45 km cu 3500 m dif. de nivel)
     Trupa: Christine, Oana * 2, Cristina, Bogdan, Alina, Cristi,Virgil si Caba
    Un weekend liber si trebuie ocupat. Vorbim cu Oana si Cristina si aflam ca ele merg in Bucegi, deci hop si noi!
     Vineri seara campam in zona telecabinei din Busteni iar sambata dimineata plecam in traseu de la Gura Diham. Fetele au facut un traseu umpic mai lung, adica 90% din traseul de maraton 7500, tura scurta, doar 45 km si 3500 m diferenta de nivel cu doua urcari la Vf. Omu.
     Vremea a fost perfecta, odata cu urcarea spre inaltimi am scapat de canicula si ne-am bucurat de un aer proaspat si de peisajul din jurul nostru. Am mers sustinut dar fara sa ne stresam prea tare, trecand Muchia Bucsoiului si ajungand la Cabana Omu dupa 4 ore. Aici ne-am cazat, si am plecat mai departe spre Saua Batrana doar cu rucsaceii mici.
Muchia Bucsoiul Mare
    
Pe varful Bucsoiul Mare, inconjurat de fete serioase
Traseul spre Batrana mi-a adus aminte de primul meu concurs de Adventure cand cu rucsaci mari de 40 de litrii cu tot felul de prostii in ei trecem pe cararile acelea, prin ceata cautand atenti marcajul. Acum nu a mai fost cazul. Vizibilitatea a fost perfecta iar marcajul mult mai bun decat atunci.
Privire spre Costila
Trupa de soc!
Din saua Batrana am coborat spre Poiana Gutanu si aici am putut revedea bucla trei a EcoMaratonului. Un al concurs drag mie si altor catorva sute de oameni. Urcarea spre Saua Strunga a fost lunga dar povestile si voi buna au facut timpul sa zboare; la fel cum ne inchipuiam ca o sa zburam peste 2 saptamani spre linia de finish  a maratonului Bucegi 7500.  
Zona preferata de mine din Bucegi
    
Lipa-lipa spre Saua Strunga
O poteca de poveste
In Pestera am facut o pauza de masa printre manele, si alte hituri de ultima ora si dupa 12 ore de la plecare de la masina eram din nou pe Varful Omu dupa ce parcursesem valea Ialomitei. Era ora 21:10 si intampinati de Alina si Cristi ne-am pus la masa si la povesti.
Cascada Obarsia Ialomitei
    
Apus de soare peste Valea Ialomitei
    
La cabana Omu cu un bun prieten
Dimineata fara nici un stres ne-am trezit si am coborat spre Gura Diham pe Valea Cerbului. Ce usor si rapid am coborat pe schiuri acum doua primaveri si ce greu si cu grija pentru genunchi trebui sa ai acum vara😀.
Atmosfera spune totul!
    
Valea Cerbului
Carari insorite
O tura in care am facut trasee cat pentru vreo 4-5 zile de mers normal. Vom reveni in viteza peste cateva zile in aceste zone!

Un gând despre „Revenind pe cararile Bucegiul

    […] – 26.06.2012 – Misiunea “Salvarea lingurii” – Cabana Suru – 29-30.01.07.2012 – Revenind pe cararile Bucegiul   Iulie: – 05.07.2012 – Pedaland la Paltinis la concursul King of Mountain 2012 – 07.07.2012 […]

Lasă un răspuns

