Misiunea „Salvarea lingurii” – Cabana Suru

Posted on Updated on

Misiunea „Salvarea lingurii” – Cabana Suru

     Data: 201.06.26
     Locatia: M-tii Fagaras, Cabana Suru
     Echipa: Flo si Caba
     Scopul: recuperarea unei linguri si antrenament de alergare
    Voi ce spuneti? Merita oare sa mergi cu masina 200 de km si sa urci 1100 m diferenta de nivel intr-o dupamasa numai sa recuperezi o lingura? Eu am considerat ca da!
    Intriga a inceput acum doua saptamani cand intr-o tura la Cabana Suru mi-am uitat dintr-o greseala lingura de titan acolo. Lingura fiind unul din lucrurile necesare la aproape fiecare iesire i-am simtit lipsa, am demarat o misiune de salvare. Pentru a dinamiza „salvarea” l-am provocat pe Florin la o alergare pana la cabana. Cum Flo baiat de gasca a raspuns prezent, marti la ora 16:00 plecam din Medias spre Sebesul de Sus.
    La ora 18:00 am inceput alergarea din centrul satului. Am urcat pe muchia Moasei, marcaj, tringhi rosu. Poteca urca destul de violent in prima parte si la intrarea in padure am ezitat umpic pana am gasit marcajul. Poteca este superba de alergat si tracking! Alterneaza zonele de catarare cu cele de fals plat, iar padurea de fag iti da o senzatie de liniste, curat si multa libertate. In zona superioara a traseului panta se accentueaza din nou si poteca este pesarata cu radacini si zone stancoase dar care nu te impedica sa alergi (la vale) :D!
Traseul nostru pe Muchia Moasei
    Dupa exact 1:28 ore si 9,4 km din centrul Sebesului de Sus eram la Cabana Suru. Diferenta de nivel este de 1070 m. Am recuperat lingura mult dorita, am baut un ceai oferit de prietenul nostru si actualul cabanier Fane care ne-a prezentat evolutia cabanei si dusi am fost. Nu inainte de a face cateva poze in noua sala de mese si mansarda tocmai terminata.
Sala de mese a noii cabane Suru
   
Mansarda cabanei Suru 2012
La coborare, Florin si-a dorit sa scoatem sub o ora, ceea ce am si reusit. Am alergat cu o placere nebuna si am parcurs cei 8 km pana in sat intr-un timp de 43 de minute, cu o medie de 11,12 km/h.
     Fericiti ca misiunea a fost indeplinita si lingura salvata, dar mai ales multumiti de alergarea reusita am plecat sper casa unde Alina ne-a asteptat cu porumb fiert😉.
     Sigur, odata cu ruginirea frunzelor o sa ne intoarcem din nou la Suru! Pana atunci am un program infernal: 7 iulie Maraton Apuseni, 14 iulie Triatlon Sfanta Ana, 21 iulie Maraton 7500, 11 august Maraton Cindrel, poate 15-19 august Eco Explora….😀
     Sa ne vedem si auzim sanatosi!
La cabana Suru cu Florin, Ion si Fane

7 thoughts on “Misiunea „Salvarea lingurii” – Cabana Suru

    Akos said:
    03/07/2012 la 20:26

    Bravo ma romane.
    Program fain dar cand mergem la stanca?

      Caba Dan responded:
      04/07/2012 la 06:55

      Akos, la catarat mergem… la toamna!😀
      Sa se mai potoleasca caldura😛

    Catalin said:
    06/07/2012 la 11:33

    bravo,

    succes la competitii, ne vedem la Sf.Ana.

      Caba Dan responded:
      06/07/2012 la 11:35

      Multumesc! Ne vedem la Sf. Ana😉

    […] – In recunoastere la Scarita-Belioara, pentru Maratonul Apuseni – 26.06.2012 – Misiunea “Salvarea lingurii” – Cabana Suru – 29-30.01.07.2012 – Revenind pe cararile Bucegiul   Iulie: – 05.07.2012 – Pedaland […]

    andrei said:
    05/08/2013 la 13:00

    o locatie foarte frumoasa a tari noastre

      Caba Dan responded:
      06/08/2013 la 14:14

      Avem o tara superba! Trebuie sa invatam doar sa ne bucuram de ea😉

Lasă un răspuns

