In recunoastere la Scarita-Belioara, pentru Maratonul Apuseni

Publicat pe

In recunoastere la Scarita-Belioara, pentru Maratonul Apuseni

    Data: 23-24.06.2012
    Zona: Muntele Mare -> Scarita-Belioara
    Trupa: Christine, Corina, Alina, Flo si Caba
    Scop: recunoasterea traseului de maraton Apuseni
    Foto: Florin Capalnean
    Cum lumea era prinsa in mai multe activitati, cu greu ne-am mobilizat si am plecat spre Valea Ariesului undeva pe la ora 15:30. Planul era sa campam pe Valea Posaga si sa alergam seara partea de maraton care nu este comuna cu semimaratonul, caci zona aia o cunosteam deja. Din pacate ora tarzie si ploaia ne-a facut sa amanam tura pentru duminica dimineata. Am instalat tabara si ne-am postat in jurul focului, unde ca si adolescentii de liceu am jucat Adevar sau Provocare :)).
    Dimineata am plecat sa alergam undeva la ora 10:00; de pe valea Belioarei unde se termina drumul forestier si incepe urcarea. Serpentinele si panta te solicita intens si ne-a prins foarte bine aceasta recunoastere, pentru a  ne doza mai bine efortul in timpul maratonului. Dupa aproximativ o ora si umpic era sus in platou unde ne-am intalnit cu d-nul Mititeanu care cauta noi variante pentru traseul anului 2013.
Poteca urmeaza un grohotis, apoi o zona stancoasa
    Zona este foarte pitoreasca mai ales acum caci toate florile sunt viu colorate iar mirosul este imbietor. Abruptul pe langa care se urca este de asemenea un obiectiv deosebit si impresionant. Turnurile de calcar sunt fantastice pentru fotografi dar si pentru cataratori.
Abruptul Scarita-Belioara
    Mai sunt cateva zile sine vedem la Start (http://www.maratonapuseni.ro). Pana atunci spor la antrenamente😉

3 gânduri despre „In recunoastere la Scarita-Belioara, pentru Maratonul Apuseni

    Catalin a spus:
    24/07/2012 la 11:32

    frumoasa plimbare.

    nu ai mai ajuns la triatlonul de la Sfanta Ana?

      Caba Dan a răspuns:
      25/07/2012 la 20:13

      Salve! Am facut multe de la Sf Ana unde am concurat si am mers foarte bine😉 O sa apara si postul saptamana viitoare😉

    […] Suru – Alergare montana pe creasta Fagarasului spre Lacul Avrig – 23-24.06.2012 – In recunoastere la Scarita-Belioara, pentru Maratonul Apuseni – 26.06.2012 – Misiunea “Salvarea lingurii” – Cabana Suru – 29-30.01.07.2012 – […]

Lasă un răspuns

