Rezumat Medias Fotbal Blog Meet 2012

Publicat pe

Rezumat Medias Fotbal Blog Meet 2012

     Data: 2012.05.25-27
     Locatia: Medias, sala Traube si terenuri Baciu
     Scopul: Conferinta „Sportul, presa si promovarea  on-line” dar si un campionat de fotbal intre blogerii din tara
    In acest weekend am stat in Medias sa joc fotbal! Cum suna asta?
Cam ciudat!? Da stiu… mai ales ca au fost si doua maratoane de alegare, Hercule si Sighisoara-Medias.
    Dar am optat sa joc fotbal pentru a diversifica… activitatea sportiva si pentru a cunoaste oameni noi, care au o multime de lucruri frumoase de impartasit. Totul a inceput de vineri cu o seara folk foarte dinamica cu melodii si poezii de exceptie. Sambata dimineata la ora 10:00 a inceput conferinta unde mai multi blogeri au prezentat din experianta lor si interactiunea: sport si mediul on-line prrecum si dependenta dintre acestea doua.
Medias Blog Sport Meet 2012
     M-au impresionat toate povestile si nu glumesc. Am realizat ca daca oamenii vor ceva pot reusii, pot sustine anumite initiative sportive si chiar cu rezultate impresionante. Daca ceea ce faci este cu pasiune si devotament esti la un pas de o mare victorie. Avem oameni deosebiti si de valoare in Romania care pot aduce schimbarea. Pacat ca inca nu sunt pusi in valoare, iar o alternativa nu exista!
Participare numeroasa! Cel putin on-line! ;))
    Sambata a inceput greul, adica meciurile pe la ora 15:00. Legat de fotbal nu prea stiu ce sa va spun doar ca am avut o echipa fantasica si atmosfera a fost super. Din pacate „am cam pierdut” :)), dar asta ca am fost niste gazde bune si i-am lasat😛. La mine fotbalul este un sport nou… nu am jucat de fel:D. L-as lua acum ca si o provocare… si sper sa mai ies cu baietii la cate un meci sa vad doar-doar leg si eu doua pase si un dribling :)). Singurul atu care l-am avut a fost forma fizica buna, caci dupa 6 meciuri majoritatea participantiilor au cedat. Crampe si blocaje musculare, glezne rupte… ca dupa razboi. Duminica, echipa noastra a privit relaxata de pe margine… din cauza indisponibiliilor.
Echipa de vis „#Medias”
     A fost o experienta placuta in care am socializat si am cunoscut o multime de oameni deosebiti. Am avut o echipa frumoasa care la anu sigur va fi mai dinamica si performanta. Astept urmatorul meci :P!
A alerga e foarte greu :))
 
   
    

 

3 gânduri despre „Rezumat Medias Fotbal Blog Meet 2012

    Anamaria a spus:
    28/05/2012 la 11:43

    Dar nu ai spus nimic de galerie. Ultima echipa a avut cea mai tare galerie😀

      Caba Dan a răspuns:
      28/05/2012 la 12:03

      Cea mai tare, infocata si devotata galerie! A stiut sa ne sustina neconditionat. Ceea ce e minunat!😉

    […] Binder 2012 – 20.05.2012 – Ultimul ski din an! Balea si zona Vaiuga – 26-27.05.2012 – Medias Fotbal Blog Meet 2012   Iunie: – 04.06.2012 – Adevarata placere de a pedala – M-tii Latoritei – Strategica – […]

Lasă un răspuns

