Pe schiuri de tura spre „locul de inceput” pentru mine in freeride :D – Valea Doamnei si Balea

Publicat pe

Pe schiuri de tură spre „locul de început” pentru mine în freeride😀

Valea Doamnei și Bâlea

 

     Data: 17-18.03.2012
     Locația: M-ții Făgăraș, Valea Doamnei și Bâlea
    Trupa: Christine, Corina, Akos, Vlad, Lotzi cu prietena și Caba
     Scopul: schi de tură și freeride
    E sâmbătă dimineața și plecăm spre Sibiu cu direcția Bâlea. Ne întâlnim cu Akos și trupa la Bâlea Cascada. La ora 9:45 luam cabina și rapid suntem sus la lac. Urcăm pe piei în Șaua Doamnei.
Balea Lac
Clujeni de nota 10😉
Coboram spre Lacul din Doamnei dar din păcate zăpada este foarte proastă pentru schi având o crustă înghețată care la presiune se rupea.
Pe Valea Doamnei
   
Ne dăm seama rapid că nu are rost să ne chinuim încercând să schiem și ne retragem rapid la căsuța din Doamnei. Un loc foarte drag mie, în care am făcut trei revelioane, în care am început să practic schiul de tură și freeride-ul. Am pus mult suflet aici! O vale liniștită și foarte accesibilă. Tăiem lemne și focul începe sa troznească în sobă. Fumul cuprinde toată cabana și atmosfera devine familiara si prietenoasă.
Casuta mare din Doamnei
  
Casuta mica ca "din povesti"
  Ne punem la povesti odată cu lăsarea serii la lumina lumânărilor savurând un Pinot Noire.
     Dimineața am fost răsplătiți de o zi perfectă cu cer senin și temperatură plăcută. Urcam spre Șaua Doamnei și Akos propune o coborâre din Curmatura Ruginită. Nu putem refuza așa o ofertă, și bine am făcut, pentru ca zăpada a fost excelenta și am savurat două coborâri pe cinste.
O zona pe sufletul meu!
 
Vreme superba in Fagaras
   
Spre inaltimi!
Spre Curmatura Ruginita
Cum sa nu iti salte inima de bucurie dupa asa coborari?
Pe Valea Bâlii am schiat destul de rapid chiar dacă am decis sa mergem pe drum unde se poate face un schi fond frumos.
Valea Balii
     Înapoi la mașini și spre casa.
     Înca o tura într-un loc care mă încarcă și mă inspiră. Focul de lemne și mirosul de fum precum și zăpada imensa din zona căsuței m-au făcut din nou să visez și să mă încarc!
 
” O speranţă care mai sus te înalţă
Spre înălţimi şi creste vom zbura
În gândul meu e un dor de munte
Munte cu plete cărunte
Aşa a fost şi va fi, noapte şi zi”

 

3 gânduri despre „Pe schiuri de tura spre „locul de inceput” pentru mine in freeride :D – Valea Doamnei si Balea

    vergilius maro a spus:
    04/04/2012 la 14:30

    :(( snif, snif….prea frumos!

    schiuri a spus:
    15/05/2012 la 16:12

    peisaj de vis .

    […]   Martie: – 03-04.03.2012 – Plimbărica de weekend la Cabana Ciucaș – 17-18.03.2012 – Pe schiuri de tură spre “locul de început” pentru mine în freeride Valea Doamnei și Bâlea – 22-23.03.2012 – Redescoperind munții Rodnei iarna – Schi de tură prin albul pur al […]

Lasă un răspuns

