Plimbărica de weekend la Cabana Ciucaș

Publicat pe Actualizat pe

Plimbărica de weekend la Cabana Ciucaș

     Data: 03-04.03.2012
     Zona: M-ții Ciucaș – Valea Berii
     Scopul: sărbătorirea bunei prietene Alina și revederea cu Oana
     Trupa: Christine, Alina cu 9 prieteni din București și Oana cu cei 4 amici din Bacău
     Foto: Caba Dan si Tudor Lazareanu
     În acest weekend am plecat spre Ciucaș neputând refuza „chemarea la oști” a bunei prietene Alina. Se anunța lume multă mai ales ca venea si Oana cu o trupa draguță din Bacău. La o primă numărătoare eram 17 persoane🙂.
    Plecăm spre Brașov vineri pe la ora 16:15 cu speranța să reușesc să mai întâlnesc ceva prieteni dragi din timpul facultății. Agenda este mare și aș avea nevoie de cel puțin o săptămână sa reușesc să-i văd pe toți. Ieșim să mâncam o pizza irezistibilă de la Hot. Ne întâlnim cu Liana și George. Povestim și stabilim să ne vedem sâmbătă dimineața la 8:40 în Poiană să schiem 2 ore. Din păcate nicio instalație nu mergea din cauza vântului😦.
     Pe la ora 12:00 plecam spre Cheia și ne întâlnim cu Oana si trupa la intrarea pe Valea Berii. Spre surprinderea mea drumul este deszăpezit până sus la cabană.
Spre Cabana Ciucas pe Valea Berii
Oana este pentru prima dată pe schiuri de tură dar din 3 pași si doua mișcări este deja profesionistă. În două ore eram la cabana Ciucaș. Cea noua! Este… superbă și m-am bucurat că și in România se poate. Da! Se poate sa faci ceva calumea și de bun gust. Camere sunt superbe, băile sunt bine făcute și curățenia este impecabilă. Bravo!
     Începem cu un vin de Recaș asortat cu multa ceapă… și ceva… mâncare!😛 Apoi, după una din vorbele mele preferate: ”Fie omul cat de mic, după masă… doarme umpic!”; mai ales că afară era viscol, nu că am fi noi leneși, a”trebuit” să dormim de amiază. :))
Vremea ne obliga la somn🙂
Bamboooo?😛
     Seara am povestit și am jucat un tenis de masă.
Duminică dimineața vremea era din păcate la fel de rea. Unii urca pe Vârful Ciucaș, alții merg pe creasta și au coborât pe la Cabana Muntele Rosu.
Acolo este varful!
Curajosii au plecat prin viscol!
Eu cu Christine și Oana am coborât pe schiuri pe Valea Berii. Zăpada era buna dar în prima parte valea este prea îngustă și plină de brazi căzuți, iar înclinație schi lipseste. Ne-am pus pieile și am continuat să coborâm pe firul văii.
Un tablou perfect
Pe firul Vaii Berii
Soarele apare doar la plecare😦
Peisaj de iarna
Pe la ora 14:00 eram la mașină și soarele a început să-și arate fața.
    Încă un weekend petrecut cu prieteni dragi. Încă un weekend în care din cauza vremii rele ne-am odihnit, nu ca ne-a părut rău și nu ne-a prins bine😛.
   Melodia postului –> click🙂 Alexandrina & Band – Te simt

4 gânduri despre „Plimbărica de weekend la Cabana Ciucaș

    Kozma Akos a spus:
    06/03/2012 la 22:32

    Slaba miscare romane:P….sper sa mai miscam ceva primavara asta.
    Cu prietenie ungurul.

      Caba Dan a răspuns:
      07/03/2012 la 08:12

      Ma menajez pentru turele in care o sa te alerg😛
      >:D<

    Andrei P. a spus:
    09/03/2012 la 11:51

    Am facut si eu un traseu pana in vf dar in august .. cred ca e misto sa-l faci si iarna.

    Sunt niste peisaje superbe🙂

    […] Ski Madaras Harghita – 25-26.02.2012 – Ski M-tii Parang   Martie: – 03-04.03.2012 – Plimbărica de weekend la Cabana Ciucaș – 17-18.03.2012 – Pe schiuri de tură spre “locul de început” pentru mine în freeride […]

Lasă un răspuns

