Schi de tură în Vlădeasa

Schi de tură în Vlădeasa

Data: 10-12.02.2012
     Zona: M-ții Vlădeasa
     Scopul: schi de tură și revederea prietenilor dragi din Cluj
     Trupa: Christine, Cătălina, Akos, Dan, Lotzi, Caba
    Planul pentru acest weekend era să mergem în Retezat la cabana Gențiana cu cei de la CAR Cluj. Zăpada spre surprinderea și bucuria noastră a schiori a fost atât de mare în zonă, încânt cei perpedes ar fi înotat la propriu, așa ca tabăra s-a amânat.
     Vorbesc cu Akos și rapid găsim o alternativă draguță, adică un schi de tură în Vlădeasa. Zis și făcut! Împreuna cu Christine, plecam vineri pe la ora 17:30 din Mediaș. După aproximativ 3 ore trecem de Huedin și vorbesc cu Akos la telefon. Decidem ca o sa găsim traseul și pe noapte așa că nu o sa mai coboare după noi în Rogojel. Înaintam relaxați și după mai multe intersecții ghidați de indicatoarele de Cabana Vlădeasa ne dam seama ca drumul nu este cel bun. Zăpada mare ne dă de furcă și după ce punem lanțurile pe mașina de teren 4×4 reușim sa ne întoarcem. La ora 22:00 plecam de la mașina spre cabana. Afara deși sunt – 23 de grade este foarte frumos, mai ales că lumina lunii făcea peisajul sa fie unul feeric de basm. Casele și grădinile străluceau sub zăpada mare care le-a acoperit în ultimele zile.
      Am urcat susținut să nu ne prindă frigul și după aproximativ o ora ne întâlnim cu Akos care văzând că întârziem a coborât sa ne întâmpine. După încă 30 de minute  am intrat la căldura sobei de teracota în care mocnea ușor focul de lemne. De fiecare data îmi e dragă revederea cu prietenii dragi din Cluj. Povestim și doar pe la ora 1:00 ne punem la somn.
      Sâmbăta dimineața vremea este perfecta așa că sus pe schiuri. Ieșim la tura căutând cele mai bogate zone în zăpadă.
Pe schiuri spre creasta
Iubesc schiul de tura
Doar pe la ora 18:00 ne-am întors la cabană unde am savurat o ciorba de fasole cu ceapa😀.
      Duminica am mers și am făcut doua coborâri chiar sub vârful Vlădeasa unde vantul a depus aproape un metru de powder. Schiurile au „dansat” pe acolo la fel ca si inimile noastre, incantate de adrenalina cristianelor din zăpada virgină.
–––Vezi FILMUL IESIRII: Schi de tură în Vlădeasa –––
Linia unde zapada era cea mai buna
La plimbare prin galeria de arta a iernii
    Un lucru foarte plăcut a fost și coborârea pe schiuri pana lângă mașina. Rapid si comod! Asta da tura!
    Un weekend lângă prieteni, într-o zonă superbă de schi de tură, cu vreme și zăpadă bună. Mi-a fost dor de schiurile mele… de urcușurile în care tragi de tine și în care simți că vântul și frigul iți „taie” fața.
     Încă câteva ture și o sa fiu în forma pentru… planul lui Akos (v-am făcut curioși? E perfect! :P).
Si urcusul are farmecul lui😉

4 thoughts on “Schi de tură în Vlădeasa

Tibi said:
    23/02/2012 la 18:20

Galeria de arta a ierni a fost superba! fericiti cei ce pot vedea asa raritati.

Caba Dan responded:
      24/02/2012 la 07:54

Tu sa te insanatosesti, si apoi mergem impreuna sa vedem ceva frumos… pe la Romanesti😉

Liana said:
    24/02/2012 la 13:39

Si eu vin!!! Hi Hi

[…] pulsul vietii argentiniene   Februarie: – 05.02.2012 – Ski Paltinis – 10-12.02.2012 – Cabana Vladeasa – ski de tura – 18.02.2012 – Ski Madaras Harghita – 25-26.02.2012 – Ski M-tii Parang   Martie: – […]