Am ajuns in Argentina – Mendoza

Publicat pe

Am ajuns in Argentina – Mendoza

Dupa aproximativ 30 de ore de la plecarea din Bucuresti am ajuns la Mendoza cu schimbat 3 avionare, multe ore pierdute prin aeropoarte, peripetii, schimbat mijloace de transport am ajuns in Mendoza si ne-am cazat!

AICI E ORA 22:39,ACASA ESTE 3:39!

Oanei i sa-a perdut bagajul undeva prin Madrid si nu a ajuns in Buenos Aires :((

Speram sa-l gaseasca rapid si sa-l trimita spre tabara de baza cu agentia cu care lucram. Pana atunci o sa atunci o sa inchirieze strictul necesar.

Vremea se inbunatateste in 3 zile!

Maine facem cumparaturile si ne luam permisul de varf urmand sa intram in parc in Puente del Inca 2700m.

Nu o sa avem semnal la telefon deci slabe sanse sa auziti de noi.

Aici in Mendoza sunt 36 de grade si berea e buna😉

Sa ne auzim sanatosi!

3 gânduri despre „Am ajuns in Argentina – Mendoza

    Liana a spus:
    10/01/2012 la 19:05

    Bafta, sa aveti parte de vreme buna si totul sa fie in favoarea voastra, pentru a va putea indeplini visul! Sunt mandra de tine, Dane, si de intreaga echipa. Va tin pumnii! Sa ne revedem sanatosi! Liana

    Bogdan Moisă a spus:
    10/01/2012 la 23:50

    Mult noroc si ganduri bune. Sunt convins ca va veti descurca extraordinar.

    Astept poza cu steagul României din varful muntelui.

    Bogdan

    Tuende a spus:
    11/01/2012 la 12:52

    Oau, super aventura, bravo tuturor si multa bafta. Sa bifati si varful acesta.

Lasă un răspuns

