Hai Hui la Cabana Turnuri – Fagaras

Publicat pe

Hai Hui la Cabana Turnuri – Fagaras

     Data: 12-13.11.2011
     Locatia: M-tii Fagaras Cabana Turnuri si Podragu
     Scopul: tura de socializare cu preteni multi si dragi
     Trupa: 15 persoane din 5 localitati: Brasov, Medias, Iasi, Cluj, Timisoara (Palosh, George, Bobo, Christine, Corina, Alina…)
     Foto: Corina, Bobo, Adrina, John, Florin
     Desi ne batea gandul la o tura in Cindrel zona Iezerelor, vineri dimineata vorbesc cu Palosh. Vine din Timisoara sa mearga in Fagaras cu o trupa mare de oameni „stimulata” de  vechiu si dragul meu prieten George.
    Va dati seama ca planul s-a schimbat la 180 de grade si sambata dimineata plecam din Medias spre Victoria, punctul de intalnire. Trupa a fost foarte mare si toti au fost oameni de nota 100%, tineri si foarte energici, dornici de aventura si distractie.
Cei care au speriat... caprele negre!
Sub rochia toamnei
Sper din tot sufeletul sa pastram legatura si grupul „Hai Hui” sa faca o multime de actiuni frumoase.
Acele care te incanta
Acele care te incanta
    
Mister
Mister
    Urcarea spre cabana Turnuri a fost o placere, ritumul fiind unul de plimbarica si povestile cu toti cei cunoscuti si nunumai au facut ca orele sa zboare. La intersectia spre Valea Arpasului ne-am impartit in doua, pentru ca unii am mers sa revedem scumpa noastra Casuta din Arpas. Un loc special, un loc al inceputurilor mele de montaniard, un loc unde am fost cu multi prieteni adevarati, unde am devenit dependent de cantecele folk si acordurile de chitara. Casuta este locul in care am perecut 3 revelioane si tare m-am bucurat sa o gasesc in conditii bune, dupa reparatiile notabile facute de colegii mei din Dianthus.
Deci... acolo este Arpasul Mic
Ne-am intors in poteca si la lumina frontalelor pe la ora 18:00 am intrat in Cabana Turnuri. In sala de mese am fost intampinati de caldura sobei si mirosul de foc de lemne combinat cu cel a ceaiului. Dupa o masa buna ne-am pus la povesti si la „citit” cateva pahare. Am jucat Uno si pe la ora 24:30 ne-am dus la culcare.
Jocuri de cabana
    
Renul a fost cel mai iubit!
Dimineata, cum lumea nu avea chef de trasee vitejesti, gen muchia Tarata, am optat sa urcam intr-o plimbarica la Cabana Podragu. Povesti, glume, si impresii si iata-ne ajunsi sus.
Spre Cabana Podragu
Are totul la picioare...
Cabana Podragu
Cabana pe timpul iernii este inchisa si chiar ne gandeam ce pacat de o asa cabana ca nu este exploatata la maxim. La coboarare, cerul de culoare albastru-violet ne-a fermecat.
Culorile cerului
Am plecat tarziu de la cabana Turnuri coborand la lumina frontalelor fiind ca niste mici piciti ce iasa din mina🙂.
     O tura cum nu am mai facut de mult, gandindu-ma la numarul de particioanti; o tura in care am cunsocut o multime de oameni frumosi pe care deabea astet sa-i revad. De preferat pe schiuri :D!
Cei.... Hai Hui!
    
Renul cel pufos😛

 

Un gând despre „Hai Hui la Cabana Turnuri – Fagaras

    ungurBo a spus:
    18/11/2011 la 21:23

    Felicitari pt tura.

    Intrebare: Ai vandut schiurile de tura ?

Lasă un răspuns

