Relaxare la traditionalul pescuit de stiuca in Delta

Publicat pe Actualizat pe

Relaxare la traditionalul pescuit de stiuca in Delta

     Data: 5-12.10.2011
     Locatia: Delta – Bratul Dunavat
     Scopul: pescuit de stiuca
     Trupa: tata, Andone, Iuri, Fane, Zoli, Sica, Cipri, Neacsu, Flavius, Murgulet, Zedler
     A venit toama, vremea este inca buna, dorul este mare: pescuit la stiuca, mirosul deltei, apa limpede de culoare aproape neagra, liniste si multa mancare de peste este tot ceea ce iti doresti si ne atrag in fiecare an. Trupa se stie si este deja rodata din anii precedenti. Oameni fani cu care poti povesti si rade pana seara tarziu la o poveste pescaresca sustinuta de un pahar de vin.
     Drumul desi foarte lung ~ 650 km a trecut pentru mine foarte rapid si la ora 9:00 eram cazati la pensiune. Rapid am pregatit sculele si am plecat la pescuit. Canalele ne-au astaptat neschimbate.
Canalul principal
Afara soarele ne-a facut sa stam in tricou cu maneca scurta. Buna dispozitie era la ea acasa. Nici pestele nu s-a lasat asteptat si cred ca in primele zile au fost cele mai „productive”.
     Sa nu credeti ca este usor sa fi pescar! Adica nu ca lipovean… asa domni ca noi, care dorm la pensiune, manaca doua mese pe zi servite la masa, bine… cu intarziere😛 si tot e greu! Trezirea in fiecare zi era la ora 5:30, la ora 6:20 eram in barca si spre locurile de pescuit. Ne intorceam la ora 11:30 la masa, dormeam o ora de amiaza sa „ne refacem” si apoi din nou in barca de la ora 15:30 pana pe la 19:30.
Am incercat si eu condusul pe apa!
     Am incercat mai multe locuri si stiluri de pescuit, la mine tot „poperul” fiind „arma mortala”. Eu nu am prins bucati mai mari de 1,6 kg, insa tata desi cu mai putine bucati ca mine, a avut norocul sa prinda niste capturi frumoase 4,14 kg si  3,5 kg.
Tata campionul
      Ziele au zburat si uite ca a trecut si Delta 2011. Toti speram sa repetam figura la anul!
 
Au fost cateva zile relaxante petrecute cu tata, intr-un mediu inca destul destul de salbatic, aici gandidu-ma la canalele si iazurile Deltei.
Floare de nufar
Apus in Delta
Totul s-a terminat cu un apus superb, „focul” cerului ogolindindu-se in luciul apei, iar eu ascultand melodia: „I’ll Be Waiting” – Adele. 

Capturile😉 - Felicitari protagonistilor!
 

5 gânduri despre „Relaxare la traditionalul pescuit de stiuca in Delta

    Tibi R. (dianthus2rt) a spus:
    20/10/2011 la 17:51

    Faine capturi. Dar peisajele sunt si mai super!

      Caba Dan a răspuns:
      21/10/2011 la 06:44

      Peisajul este deosebit, dar sa vezi si cand prinzi ceva stiuca mare… ca devine si mai frumos!😉

    Anamaria a spus:
    23/10/2011 la 21:51

    Felicitari echipei!
    Mie mi-ar fi si frica de asa un peste😀

      Caba Dan a răspuns:
      24/10/2011 la 07:10

      Multumim!
      Intradevar, stiuca este un adevarat monstru! Are o viteza de reactie si o muscatura deosebit de violenta. Dintii i-am simtit la propriu in mana mea!😀
      😉

    tigara electronica a spus:
    09/11/2011 la 11:19

    Ce misto,nu am ajuns anul acesta in delta,intr-adevar un paradis cu exceptia tantarilor. :))

Lasă un răspuns

