Concurs aventura – Comoara Cetatii Medievale 29 Oct. 2011

Publicat pe Actualizat pe

Concurs aventura – Comoara Cetatii Medievale

Editia a IV-a  – 29 Oct. 2011

 
 
Acceptă provocarea de a deveni un cavaler  medieval modern, formează o echipă de doi şi pleacă în căutarea comorii pierdute!
Ai practicat vreodată tir cu arma de paintball?
Ai travesat o vale la înălțime pe tiroliana?
Te-ai orientat utilizand busola?
Cand te-ai plimbat ultima dată prin pădure?

Daca vrei sa faci toate astea participă si tu!

 ATENTIE!
        – număr limitat de înscrieri (55 de echipe)
        – data limită pentru înscrieri 25 oct.2011
        – inscrierea este VALIDĂ dupa ce ati trimis formularul de inscriere la adresa de e-mail:concurs@dianthus-medias.ro si ați predat formularul printat si semnat, insoțit de adeverinta medicala. (actele se aduc in original in fiecare martia la ora 19:00 la Turnul Pitrarilor –  Str. Honterius, Nr. 44 – sediu Dianthus)
 

Echipe inscrise:

Nr.crt. Nume echipa Categoria Liceu/Scoala Concurent 1 Concurent 2
1 Tick Tack Tinere sperante Hermann Oberth Avram Mihaela Taran Iulia
2 Fratii Caramida Juniori St.L.Roth Filipas Vlad Bulucz Norbert
3 Papucu’ si Soseta Juniori St.L.Roth Virca Jessica Nemes Adrian
4 Skittels Juniori St.L.Roth Sillmen Eduard Helmuth Zsombori Lorand
5 Itzy Bitzy Juniori St.L.Roth Avram Diana Maria Tuli Madalina
6 Night Eagles Juniori S.N.G Marinache Andrei Mija Dorian
7 Amazoanele Tinere sperante Sc. Nr.1/ Sc. Nr. 4 Achimet Clarissa Maria Cozuc Andreea Larisa
8 Invincibilii Tinere sperante Hermann Oberth Chindea Tudor Fratila Vlad Andrei
9 Suntem trei si unu in umbra Juniori St.L.Roth Bati Stefan Untch Norbert
10 A -Team Juniori Axente Sever Campean Adrian Tordat Rares Andrei
11 Bounty Hunters Tinere sperante Hermann Oberth Costea Tudor Sabau Victor Andrei
12 Cei 3 Muschetari Juniori C.T.Mediensis Cornea Cosmin Lupu Liviu
13 Domnitele Cetatii Tinere sperante Hermann Oberth Chisalita Raluca Alexandra Olariu Andreea
14 Cercetasii 1 Tinere sperante
15 Cercetasii 2 Tinere sperante

1. Preambul

  Comoara pierduta a Cetatii Mediasului este cautata de tineri vanjosi de ani de zile. Comoara e pazita de misterul cetatii si de tainele cavalerilor care au ascuns-o departe de mainile celor necuvinciosi. Doar cei care vor dovedi intelepciune si rezistenta fizica vor reusi sa o gaseasca.  In 29 octombrie 2011, se va da startul in marea aventura.

 2. Programul si data concursului 

Concursul se va desfasura in data de 29 octombrie 2011.

Startul se va da la ora 9.00 dimineata. Locatia Startului o sa fie anuntata in curand!

In data de 28 octombrie 2011 la ora 18.00 va avea loc sedinta tehnica (in Turnului Pietrarilor) la care fiecare echipa inscrisa in concurs v-a trimite obligatoriu cel putin un membru care va prelua fisa de concurs a echipei si legitimatiile individuale a mebrilor echipei, legitimatii care vor fi purtate in permanenta pe timpul desfasurarii concursului la vedere.

Totodata se va citi regulamentul concursului si se vor imparti materialele necesare concursului (pixuri, fisa de concurs, harti…).

Premierea participantilor se va face in data de 29 octombrie 2011 la ora 15:00 in zona Finish-ului (Hotel Binder Bubi).

3. Participantii :

La concurs poate participa orice persoana cu varsta intre 10 si 19 ani impliniti, elevi a scolilor din Medias.

4. Conditii de participare :

Participarea se va face in echipa, fiecare echipa va contine doi coechipieri. Participarea se face pe proprie raspundere (sub semnatura parintelui) in urma completarii si semnarii Fisei de Inscriere. Totodata fiecare participant va aduce o adeverinta medicala de la medicul de familie, care sa ateste ca este « clinic sanatos – apt pentru efort fizic ».

Inscrierea si participarea la concurs este gratuita.

Fisele de inscriere for fi trimise in format electonic dupa completare la adresa: concurs@dianthus-medias.ro

5. Obligatiile participantilor :

  1. sa completeze si semneze Fisa de Inscriere.
  2. sa aduca o adeverinta medicala (clinic sanatos – apt pentru efort fizic) de la medicul de familie
  3. sa citeasca si sa respecte regulamentul concursului
  4. sa respecte cerintele din lista de echipament obligatoriu
  5. sa anunte imediat organizatorii in cazul abandonului sau retragerii din concurs a echipei
6. Obligatiile organizatorilor :
  1. sa ofere un regulament precis si concret
  2. sa puna la dispozitie echipamentul necesar probelor de orientare sportiva, tiroliana si paintball.
  3. sa ofere in 3 puncte de control apa si alimente (prevazute in regulament)
  4. sa recompenseze material castigatorii concursului cu sumele prevazute in regulament (la sfarsitul concursului)
7. Notatie :
            « Punct de control » v-a fi notat cu CP, prescurtare din limba engleza Check Point.
            Posturile de orientare vor fi notate cu P si numarul postului.

 

8. Reguli generale
Regulile sunt foarte simple: exista o singura linie de start si o singura linie de sosire. Toate probele din cadrul competitiei sunt obligatorii. Echipele vor trebui sa parcurga probele competitiei, fara sprijin din exterior, in timpul limita calculat de la punctul de pornire si pana la punctul de sosire (maxim 6 ore pana la finish).
Pe traseul concursului se vor gasi puncte de control obligatorii, iar trecerea echipelor prin acestea va fi dovedita de fisele individuale a fiecarei echipe dar si de fisele arbitrilor. Pe toata perioada competitiei, in punctele de control si pe traseu se vor afla arbitri care vor supraveghea desfasurarea si respectarea tuturor regulilor concursului.
 
            Participantii trebuie sa aiba conditie fizica buna, cunostinte minime de orientare cu busola si harta.
Daca un membru al echipei, din orice motiv nu poate continua competitia, echipa se considera descalificata.
Fiecare echipa va primi la sedinta tehnica fisa de concurs si legitimatiile nominale si tricourile personalizate a concursului, legitimatii care vor fi purtate pe toata perioada concursului obligatoriu la vedere.
            Legitimatiile vor fi controlate, iar fisele de concurs vor fi vizate la trecerea prin fiecare punct de control, lipsa unei vize care certifica trecerea printr-un punct de control ducand la descalificare
            Deplasare pe timpul concursului se va face pe jos, utilizarea oricarei forme de deplasare decat cea amintita se va penalize prin descalificarea echipei.
            Este interzisa utilizarea alcoolului, a stimulentelor fizice sau a medicamentelor (doar cu acordul organizatorilor) in ziua concursului.
Premiile:
Vor fi doua varste de concurs: 10-14 ani si 15-19, pentru fiecare vor fi trei categorii:
–       echipa de baieti
–       echipa mixta (fata-baiat)
–      echipa de fete
            Locul I :         – 200 lei
            Locul II:         – 150 lei
            Locul III:       -100 lei

 

Echipament obligatoriu:
            Echipament pentru echipa:
–        Minim un telefon mobil functional (de pe care se poate suna)
–        O lanterna
Echipament de concurrent:  
–        Rucsacel
–        geaca de ploaie
–        minim 0.5 litri de apa.
–         
Echipament recomandat:
–        Imbracaminte sport (trening, adidasi sau ghete)
–        Bluza de schimb
 

Toti concurentii trebuie sa ia la cunostinta si sa aprobe verificarea echipamentului inaintea cursei. Orice lipsa sau refuzul de a se supune inspectiei echipamentului va aduce dupa sine descalificarea echipei. Verificarile echipamentului pot sa intervina inainte de start sau oricand pe durata cursei, fara o instiintare prealabila. Orice parte a echipamentului obligatoriu depistata lipsa sau nefolosita ca atare pe durata cursei aduce dupa sine descalificarea echipei.

In cazul in care o echipa se decide sa abandoneze va fi obligata sa anunte, imediat, telefonic organizatorii la unul din numerele puse la dispozitie si trecute pe legitimatiile de concurs.

De asemenea, in cazul problemelor de orice natura se vor apela numerele de telefon primite a organizatorilor care va vor oferi sprijinul necesar.

Fiecare participant inscris la concurs poarta intreaga raspundere, atat pentru faptele sale in cadrul competitiei, cat si cu privire la starea de sanatate si capacitate motrica ce sa-i permita parcurgerea fara probleme de natura medicala a distantelor si a probelor de concurs.

Competitorii, asistentii si orice alte persoane acreditate care iau parte la aceasta competitie accepta in totalitate riscurile pe care le implica acest tip de eveniment. In consecinta, ei accepta sa participe in baza consimtamantului dat si pe raspunderea lor. Ei ante-absolva organizatorii de orice raspundere civila si/sau penala in caz de accident corporal sau al echipamentului, care ar putea aparea in timpul desfasurarii competitiei. Organizatorii nu sunt responsabili pentru pierderea sau distrugerea echipamentului individual.

Alimentatia
            Concurentii vor primi pe timpul concursului in trei puncte de control cate o sticla de apa  plata de 0,5 litri. Totodata in puncte diferite vor mai primi cate un pachet de biscuiti, o napolitana si o banana.
            Fiecare participant isi va aduce restul de apa si alimentatie de care crede ca are nevoie pe durata concursului (~ 9 ore pana dupa premiere).
 
Respectul pentru natura
         Concurentii nu trebuie sa provoace daune mediului natural atunci cand parcurg traseele de concurs. Respectul ecologic si protejarea mediului cer o mare atentie participantilor la competitie. Deseurile si gunoiul nu vor fi lasate pe traseu, ci se vor arunca in locuri special amenajate, iar daca acestea nu se gasesc in zona parcursa, se vor preda in primul CP sau in tabara de baza. Focul pe parcursul traseului este interzis.
 
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica regulamentul in orice moment, chiar si in timpul concursului.
In caz de forta majora (vreme neprielnica, intemperii extreme) organizatorii isi rezerva dreptul de a amana concursul. 
 
9. Inscrierea :
Inscrierea se va face doar in urma completarii si semnarii Fisei de Inscriere (acordul parintiilor este obligatoriu).
Fisa de inscriere se poate descarca de aici: FORMULAR , si se va trimite la adresa de e-mail: concurs@dianthus-medias.ro
Fisele de inscriere completate vor fi trimise spre VALIDARE  la adresa de e-mail mai sus mentionata cel tarziu pana in data de 26.09.2011.
 
PANA la sedinta tehnica din data de 28.11.2011 ora 18 :00 in Turnul Pietrarilor fiecare participant trebuie sa semneze in original fisele de inscriere si sa aduca adeverintele medicale pentru a putea fi inscrisi OFICIAL in concurs.
 
            Fiecare participant va aduce (OBLIGATORIU) o adeverinta medicala de la medicul de familie, care sa ateste ca este « apt sanatos pentru efort fizic ».
 
Data limita a inscrieriilor este: 26.11.2011
10. Probele concursului
Concursul se va desfasura pe o distanta de aproximativ 11 km prin oras dar si prin padure.
Vor fi 4 probe mari : orientare cu busola, tiroliana, tir cu paintball, teoretice/indemanare. Pentru a ajunge la aceste « incercari », echipele trebuie sa treaca mai multe probe de cultura generala si inteligenta, dar si fizice, ca si cavalerii medievali.
            Concursul se va desfasura contra cronometru, echipa cu cel mai bun timp va castiga, bineinteles dupa calcularea eventualelor penalizari de timp ce pot surveni pe durata concursului.
            Vor fi doua momente din cursa in care timpul nu va fi cronometrat (se va scadea din timpul total de concurs).
  1. in timpul probei de tiroliana, siguranta participantiioor fiind primordeala.
  2. in timpul in care echipa se pregateste sa plece in proba de orientare.
            Traseul este si va fi secret, echipele vor descoperi traseul in timpul concursului.
Ca si probe concursul va cuprinde: poezie ghicitoare, puzzel, rebus, tiroliana, orientare, teorie, gasire indiciu (utilizand harta sau indicii).

 

11. Penalizari :
–  lipsa « codului secret » pe fisa de concurs este penalizata cu descalificarea echipei
–  la chestionarul teoretic, pentru fiecare intrebare cu raspuns gresit, echipa va primi 2 minute de penalizare.
–  refuzul unui concurent din echipa sa indeplineasca proba de tiroliana, va aduce penalizarea echipei din care face parte cu 30 minute. Refuzul ambilor coechipieri  sa indeplineasca proba de tiroliana va duce la descalificarea echipei.
–  organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica regulamentul in orice moment a concursului, si pot sanctiona echipele cu penalizari in timp si pana la descalificare.

12. Organizatori :

Asociatia de Turism si Ecologie  DIANTHUS Medias
                        Str. Honterius, Nr. 44, Medias, Jud. Sibiu
                        Tel : 0749331718
                        E-mail: caba_dan19@yahoo.com

            in colaborare cu:

Rotary Club  Medias

                        District 2241              
Str. Herman Obert, Nr. 21, Medias, Jud. Sibiu
                        Tel: 0741075075
                        E-mail: mail@rotaryclubmedias.ro

Primaria Medis – prin Directia de Cultura, Sport, Turism si Tineret

13. Parteneri media:

           
Monitorul de Medias
Radio Ring
Radio Medias
Nova TV
Mesagerul de Sibiu
Antena 1 Sibiu
Tribuna
Medias News
Medias Info
Medias Breaking News

 

14._Contact:

Caba Dan      
                        Tel: 0749331718

                        E-mail: caba_dan19@yahoo.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s