Ciucas Trail Runninig, un maraton pe carari superbe!

Publicat pe Actualizat pe

Ciucas Trail Runninig, un maraton pe carari superbe!

     Data: 02.09.2011
     Locatia: M-tii Ciucas, Cheia
     Scopul: alergare maraton montan 42 km cu 2400 m dif. de nivel
     Tripa: Christine, Florin si Caba
   Am plecat spre Cheia vineri tarziu. Doar pe la ora 22 ajungem si ma cazez pe furis in camera dubla a lui Christine si Flo. La ora 7:30 suna ceasul. Desi se anuntase vreme mai rea afara este senin si foarte cald.
    La ora 9:00 dupa o scurta incalzire se da startul. Plec moderat sa ma incalzesc. Urcarea si coborarea le stiu de anul trecut cand am alergat semimaratonul. Panta e mare si ideea de a lua betele a fost geniala. Lumea este tot mai pregatita si ritmul este sustinut. Traseul este foarte dinamic si frumos prin padure. Pantele sunt destul de dure si inping cu putere in bete. Ajung la portiunea de forestier care se face in ambele sensuri. Aici vad cum stau in clasament. Daca primii sunt inca pe aceasta portiune e un semn bun. Salut o gramada de cunoscuti si ne incurajam intre noi.
      Incepe o urcare care pe mine nu m-a fermecat prin padure. Panta e mare si parca la un moment dat incep sa ma plictisesc. Numai bine ies in golul alpin si atmosfera se schimba! Vad creasta Ciucasului… Zaganul… alterneaza cateva poieni pitoresti unde alerg bine. Ma apropiu de puncul de alimentare de la Cabana Ciucas. Din pacata punctul de control este efectiv la cabana si nu stiu ce sa fac. Sa cobor sa alimenteaz sau nu, nu stiu daca e obligatoriu sau nu!😦 Nasol moment. Cobor totusi! Din pacare pierd vreo 7 locuri, lucru deloc confortabil. Punctul de control nu era obligatoriu asa ca nu pot sa condamn pe nimeni, doar ca trebuie marcat acest lucru sau pus om sa te indrume.
    Urcarea pe Ciucas nu a fost usoara si am mers cat am putut de in forta dar totusi incercand sa evit crampele. Coborarea imi solicita genunchii si incheieturile la maxim. Maraton ai vrut… maraton ai! De la cabana Ciucas merg mult mai relaxat stiind traseul. Singura necunoscuta este cand o sa ma „omoare” crampele care pandesc ca niste feline infometate. „Musca” la intrarea pe drumul de macadam si ritmul scade dramatic. Alerg cu crampe mari. Stiu ca 2 zile o sa umblu ca un robotel, dar nu am ce face. Ajung pe ultima suta de metrii si termin cursa in viteza.
    Am terminat in 5:16 minute, pe locul 13 la categoria mea si aproximativ pe 30 la open din vreo 170 de concurenti la maraton.
    A fost un maraton greu, mai greu decat ma asteptam. Ca si timp mi-ar fi placut sa intru sub 5 ore dar multele zone abrupte in care se merge si coborarile foarte agresive mi-au cam sticat planul. Pregatirea tot pregatire ramane!
    Un maraton frumos intr-o zona superba, vremea a tinut cu noi inca o data. Organizatorii mai au de muncit sa aduca concrusul la standardele asteptate si la suma de 90 de lei pentru inscriere dar la anul sigur va fi mai bine!
    

2 gânduri despre „Ciucas Trail Runninig, un maraton pe carari superbe!

    Andrei a spus:
    27/09/2011 la 10:47

    Mai multe poze ?🙂

      Caba Dan a răspuns:
      27/09/2011 la 10:51

      Din pacate nu am poze doar de la final si al ales-o pe cea mai reusita se reprezentativa!😉
      Ai vazut ca in celelalte articole am fost cat se poate de generos😛

      Sa auzim de ture frumoase!

Lasă un răspuns

