Baia Mare – Baisoara

Publicat pe Actualizat pe

Baia Mare – catarare la Limpedea si vizita la Cavnic

Baisoara – recunoastere traseu alergare semimaraton Apuseni si intoarcere prin Cheile Pociovalistei  si Runcului

Data: 10-13.06.2011
     Zona: Baia Mare (cariera de la Limpedea si Cavnic), Baisoara si Cheile Pociovalistei si Runcului
      Scop: planificare tura Triglav, Dolomiti, Alpi; alergare de recunoastere la Baisoara
      Trupa: Corina, Ghita, Roger, Christine, Flo, Caba
  Luni e zi libera asa ca de ce sa nu facem un mic concediu. Plecam de vineri in Baia Mare sa punem la punct cateva idei legate de plecarea in „strainataturi”, sa mai cataram umpic, sa ne aratam talentele de cataratori novici si fara prea mare experienta…
  Vineri dupamasa pe la ora 16:00 eram in Baia Mare, asa ca dam o prima fuga la Cariera de la Limpedea sa cataram umpic. Traseele sunt foarte multe dar cam… peste nivelul nostru. Intru cap in traseul Kiki cotat pe net 6+. Treaba nu merge asa ca dupa doua bucle cobor. Mihai ne arata miscarea… o tehnica noua si foarte buna care am „bagat-o la cap – Sprait cu mana de impingere :P”. Cataram si ceva mai usurel in partea superioara si mergem acasa.
   A doua zi dam o fuga la Cavnic unde erau ceva trasee dar ploaia si umeziala nu ne lasa ca facem decat o plimbare prin zona, cu ocazia asta vedem si imprejurimile si vizitam Biserica de Lemn din satul Salistea de Sus. „Cireasa de pe tort” a fost mancatul  cireselor direct din pom, unde ne-am facut pofta pe anul 2011.
   Duminica dimineata la ora 5:50 ce poate sa faca omul decat sa catere la Limpedea. Reusesc de data asta sa fac cap traseul Kiki si ne mai distram si pe B4. Apoi fuga spre Baisoara unde ne intalnim cu Christine si Flo. Dupa ce punem cortul, plecam in alergare pe traseul de semimaraton (21 de km) a Maratonului Apuseni. Un traseu pitoresc si placut, alergabil, care fara probleme si cateva pauze de orientare il facem in 3:10 ore.
    Duminica spre casa ne hotaram sa dam o tura prin Muntele Mare care are pentru noi doua Chei (Pociovalistei si Runcului). Relaxarea si voia buna este sporita de culesul fragutelor si soarele de pe cer.
    Patru zile in care am facut o gramada de lucruri deosebite!😉

3 gânduri despre „Baia Mare – Baisoara

catalin a spus:
    13/07/2011 la 10:43

frumos, te-ai lasat asteptat cu o noua aventura.

ne vedem la Sf. Ana.

Catalin

Caba Dan a răspuns:
      13/07/2011 la 11:17

Am fost in vacanta! Acum am de recuperat mai multe posturi😉

Ramona a spus:
    15/01/2012 la 22:04

cati km sunt din baia mare la baisoara?