Concurs de pescuit la Bradeni, si catarare in Cheile Tureni

Publicat pe Actualizat pe

Concurs de pescuit la Bradeni, si catarare in Cheile Tureni

     Data: 05.06.2011
     Locatia: Cheile Tureni
     Scopul: escalada
     Trupa: Christine, Corina, Roger, Flo, Akos, Tunde, Caba
    Sambata am avut o zi grea, cu trezire la ora 4:00 participat la un concurs de pescuit la Bradeni organizat pt. angajatii Romgaz. Cum trebuia sa-mi apar titlul, lucru care l-am si facut…😛 am scos toate „fâțele” din balta si un crapcean care mai arata a peste. Oricum s-au strans vreo 4,3 kg🙂.     Apoi fuga acasa si mers la nunta „mentorului” si bunului prieten Florin Constantenec.
     Duminca am plecat cam adormiti spre Cheile Tureni unde ne intalnim cu Akos si Tunde. Mergem sa incercam ceva manse. Ungurul „isi prinde capul” pe un traseu de 8- (Delir), eu pe un 7 (Fox) iar ceilalti s-au distrat pe Bolek (6-). Apoi ne-am mutat pe Diangonal (5+) si Deget in Ochi (6+). Desi a fost cald ne-am adapostit la umbra si ziua a trecut foarte repede. Ceea ce a lipsit a fost o baia intr-un lac sau rau cu apa curata, caci valea ce curge pe acolo… e un dezastru ecologic😦.
     Inca un weekend incarcat si dinamic care a zburat cat am clipit! Vine urmatorul,😛 si  din nou suntem plecati😉
 

Lasă un răspuns

