Catarare Cheile Aiudului (Valisoarei)

Publicat pe Actualizat pe

Catarare Cheile Aiudului (Valisoarei)

     Data: 09.04.2011
     Zona: Cheile Aiudului (Valisoarei)
     Scopul: escalada
     Trupa: Akos, Mircea, Christine, Florin, Corina si eu
 
     Desi vremea se anunta incerta, ba chiar cod galben de vanturi puternice noi nu putem sta acasa, asa ca duminica dimineata fugim in Cheile Aiudului la catarare. Bineinteles ne intalnim cu Akos „mentorul” nostru care a venit din Cluj. Traseele le stim de acum un an, au ramas la fel de frumoase dar si de greu de escaladat. Vantul bate in rafale atat de puternice incat ai senzatia ca iti iei zborul de pe stanca. Noi, elevi constinciosi continuam sa cataram epuizand mansele (cele de grade mai pt. noi 5+ si 6+)🙂.
     Desi nu eram 100% pregatit, am acceptat provocarea lui Akos aceea de a urca cap de coarda. Traseul il facusem anul trecut, era unul in care m-am simtit bine (este un 5+ / 6, din pacate imi scapa numele lui) asa ca am plecat. Recunosc ca la primii pasi parca nu mi-a fost tot una, dar de la a doua bucla stiam ca totul este safe si sub control. Traseul a iesit si am fost foarte bucuros. Am facut „un pas mare” pe care mi l-am dorit mult.
      Zona este foarte frumoasa si sper sa revenim cat se poate de curand mai ales ca Akos „ma ameninta” cu ceva trasee de mai multe lungimi de coarda.🙂

Lasă un răspuns

