Catarare la Bazna

Publicat pe Actualizat pe

Catarare la Bazna

     Data: 03_04_2011
     Locatia: Bazna (stanca din zona vechiulul strand)
     Scopul: catarare
        Primavara a venit asa ca toti vrem sa iesim in natura. Dupa cateva telefoane rapide Flo mobilizeaza trei masini si fugim la Bazna. Nu am mai catarat aici de vreo 2 ani din cauza incerta a locatie. Acum stiind ca e „a nimanui”, adica a primariei Bazna si mergem increzatori.
       In afara de faptul ca cineva a furat lantul din top zona e curata si fiecare se bucura de cateva manse pe stanca care nu se lasa tocmai usor de escaladat. Ne-am antrenat noi cat am putut si am mai exersat asigurari si noduri pana cand aerul curat „ne obligat” sa continuam seara cu un gratar (de ciuperci).😉
      Primul pas in catarare l-am facut, ramane de vazut cum o sa continue anul (in ceea ce priveste escalada)!

2 gânduri despre „Catarare la Bazna

    Anca Birsan a spus:
    02/05/2011 la 14:07

    Frumos !
    Cum v-ati chinuit voi sa ajungeti la inaltime… dar nu era si un drum pe partea cealalta ? ;))

      Caba Dan a răspuns:
      02/05/2011 la 14:13

      Ha!
      Razi tu razi, dar data viitoare o sa vi cu noi si atunci sa te vad eu pe tine!

      Crezi ca la stanca e ca la „batut frisca”?
      :))

Lasă un răspuns

